Vergroten herstelpartitie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
333
Na het updaten van mijn nieuwe laptop naar Windows 8.1 krijg ik bij het maken van een systeemkopie foutmelding 0x80780119. Er is onvoldoende ruimte voor de schaduwkopie op een van de partities en zo te zien betreft het de herstelpartitie van 350 mb, die automatisch wordt meegenomen in de backup. Daarvan zou maar 1,85 mb vrij zijn en er is 50 MB vrije ruimte nodig op partitites die kleiner zijn dan 500 mb. Ik heb al van alles geprobeerd om meer ruimte te krijgen, maar dat lukt niet. Zie: http://answers.microsoft.com/nl-nl/...ndows-81/1f30dfb5-6c3a-411d-83f9-99f5502dadd7

Wat is nu wijsheid? De paritite vergroten met wat ruimte die ik van de C of D schijf kan af halen? En hoe kan ik dat dan het best en veilig aanpakken, zodat alles gewoon blijft werken? Of, zoals op het microsoft forum wordt aangeraden, de recovery map verplaatsen? (Maar dan werkt de recovery functie niet meer zou je zeggen........)

Ik hoop dat iemand ervaring hiermee heeft en me de goede weg op kan helpen. Ik wil dit probleem graag oplossen, zodat de systeem kopie functie gewoon werkt (en ik een systeemkopie kan maken van de status na deze update naar Windows 8.1) en ik verder kan met inrichten van mijn nieuwe laptop. Dan kan ik hem eindelijk gaan gebruiken!

De indeling van mijn harde schijf is nu als volgt:

partities.jpg

schijf.jpg
 
Laatst bewerkt:
In overleg met de fabrikant heb ik de herstelpartitie verwijderd en het probleem was daarmee verholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan