is dit nodig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ABT

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2013
Berichten
7
beste ,

Ik was aan het denken om de BIC acoustech pl-200 subwoofer of de SVS BP-1000 maar in beidde gevallen moet ik een reciever hebben , nu ik ken niets van dit alles ... welke is de beste ?

Ik heb een klein budget over nadat ik de woofer heb gekocht maar vind alleen recievers die enorm duur zijn , zijn er degelijke maar toch niet te duur ? liefst niet weer een 500-2000+ euro hiervoor .

Moet ik dit uit mijn hoofd zetten van dit alles te kopen of wat raden jullie me aan ? ik heb geen idee wat er nog allemaal bij komt...
De woofer moet aangesloten worden op mijn pc .
Waar ik nog een vraagje over had bestaan er woofers waar je dit niet bij nodig hebt ?

Bedankt,

MVG ABT.

Woofers : de svs--> http://www.svsound.com/subwoofers/ported-box/pb-1000#.UnvMoPldB1E
en mijn favoriete de BIC acoustech pl-200 --> http://home-subwoofers-review.toptenreviews.com/bic-acoustech-review.html
 
Indien je een geschikte geluidskaart hebt met een sub uitgang kan je ze daar op aansluiten, het zijn beide actieve subs, dus met een versterker erin.

Beetje kostbaar voor gamen en het afspelen van denkelijk mp3'tjes maar goed, het is jouw feestje.
 
Bedankt,

dus ik heb geen reciever nodig ? of begrijp ik dit verkeerd ?
 
Een receiver is een op z'n hollands een radio-versterker, heb je dan ook een radio nodig?
En heb je dan een sub-out op je geluidskaart?
 
neen , ik wil het gewoon voor films . muziek ... het totaalpakket van pc , en ik heb een 5.1 surround er nu insteke met een sub , maar die sub werkt niet meer dus ik wou hem vervangen met de PL-200 moest dit gaan ? wil je een foto van de achterkant van mijn pc ?
 
Wat voor sub was dat dan die erop zat?
Daar een foto van de achterkant kan helpen, van die geluidskaart erbij mag ook en het merk en type van de geluidskaart ook.
 
Die nVidia is de hd uitgang van de hdmi op die kaart op die Realtek zit een sub uitgang, heb je de kabel nog van de overleden sub?
 
ja ik heb alles nog maar ik weet niet of dat het gaat werken want ik heb 1 speaker waar de volumeknop op zit en die kabels gaan naar de geluidskaart denk ik --> Picture 173.jpg ... en daarvan vertrekt ook nog eens een kabel naar de achterkant woofer Picture 175.jpg de onderste ... daar pakt hij stroom mee waar de woofer al weer naar het stopcontact gaat ... snap je wat ik bedoel met dit allemaal ? ik wil gewoon deze woofer eruit en die andere erin als dat mogelijk is
 
Die oude sub was tevens versterker voor de ander speakers.
Denk dat je beter (en goed koper) voor een geheel nieuw PC surround set kan gaan.
 
weet je dan een surround set die zo een kracht zou kunne behale en bass als die subwoofer ? of dichtbij ? ik zie dit ook wel zitten
 
bedankt zover , ik ga wat zoeken achter surround speakers in de shops nabij , en dan ook internet en ik zal wel zien wat ik doe ! nogmaals bedankt voor uw tijd !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan