Live streamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2013
Berichten
3
Ik wil graag LIVE streamen van PC naar TV

Ik heb:
Een PC :)
Multimedia TV (Panasonic)
Prodigy Xtreamer Silver Media Player/Streamer
Playstation 3
Multimedia Versterker (marantz)

Streamen van muziek en films (zelfs 3D+HDaudio) gaat perfect over mijn bedraad netwerk
Maar ik heb geen idee hoe ik iets "" live"" stream... Bijvoorbeeld NOS Sport Livestream.
Wordt op de pc uitgezonden in Adobe Flash Player.
Kan het wel opnemen en dan streamen, maar ik wil rechtstreeks, live dus, op de TV kijken.
Kan dit ?? en zo ja, hoe....?
Alvast bedankt !!

ps. Ik kan wel een HDMI kabel van PC naar TV trekken, maar dat is 20 mtr. en loop ik weer tegen
andere problemen aan en is vrij prijzig.
 
hee hallo, zie de volgende link..

http://www.marmitek.com/nl/producten/audio-video-at-home/overal-bekijken/draadloos-tv-kijken.php

Marmitek is een merk wat zich onder andere bezig houdt met draadloos verzenden van video beelden. Wordt normaal gebruikt als je bijvoorbeeld in de zomer een tv buiten hebt, en de digitale ontvanger die binnen blijft staan om het bijvoorbeeld van ontvanger naar tv te verzenden.
Wellicht is dit een uitkomt, maar ipv de combi ontvanger+tv maak jij de combi PC+tv.

Neem bijvoorbeeld het volgende model:
Marmitek GigaView 821
- Wireless Full HD + 3D Audio/Video Sender
- Verbind, splits en vervang draadloos uw HDMI kabel
- Plaats uw HDTV of -projector waar u maar wilt.
- Schakel eenvoudig, zonder ompluggen, tussen 2 A/V apparaten.
- Geschikt voor Full HD 1080p en alle 3D formaten.
- Single-floor oplossing.

Heb ff de prijs voor je opgezocht, zit je ongeveer op €300. Maar dan heb je er wel 1 die dus ook Full-HD kwaliteit aan kan.
Ze hebben ook analoge, dus met scart aansluiting etc, alleen die aansluiting zit dan weer niet op pc's.

De meeste elektronica winkels hebben ze wel liggen of kunnen er aan komen.

Maar dit is iig wat je nodig hebt. Misschien dat er ook nog wel een goedkoper merk op de markt is, maar die is mij niet bekend.
 
Ga ik nazien.... maar ik weet nu al....ik heb maar een low(no)budget, dus zal wel even duren....
Ik hoopte meer op een SW oplossing. Maar toch alvast bedankt :)
 
Als bijvoorbeeld nos.nl live stream sport uitzend, wil ik dit op mijn TV zien en niet op mijn monitor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan