Adobe premiere pro cs3.0 - Capture device offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

HylkeWolf

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
13
Hallo forumleden,

Ik ben aan het proberen om media vanaf mijn camera te importeren naar Adobe Premiere Pro CS3.0 via Firewire. Het gaat hier om een Canon 3ccd videocamera. Adobe Premiere Pro herkent de camera niet (Capture Device Offline). Terwijl een oud programma adobe premiere 6.0 de camera wel herkend. Helaas is dit programma niet geschikt en wil ik het via premiere pro cs3.0.

Hopelijk heeft iemand hier enige kennis van en een oplossing.
Alvast bedankt,
Hylkewolf
 
Mss eens kijken op de adobbe site bij troubleshooting ofzo, problemen oplossen, daar staat zeker wat
 
waarschijnlijk de setup in de camera niet goed , kijk bij vcr setup av>dv default
 
En als je het niet voor elkaar krijgt door driver of firewire problemen, kun je de video capturen met die oude versie, en dan opslaan als DV-AVI. Dat importeer je dan in CS3, zonder verlies.
 
Bedankt voor de reacties.
Uiteindelijk heb ik de videokaart overgeplaatst naar een andere pc en daarop werkte alles gelijk. Waarschijnlijk ligt het probleem bij de drivers.
In ieder geval bedankt.
 
Das mooi, heb ik nog 1 vraag
Werd de camera in beide gevallen wel herkend door de pc ,dus een geluid wanneer je de camera aanzet
(i.v.m. personen die firewire problemen hebben)
 
Das mooi, heb ik nog 1 vraag
Werd de camera in beide gevallen wel herkend door de pc ,dus een geluid wanneer je de camera aanzet
(i.v.m. personen die firewire problemen hebben)

Ja dat was het vage. Door beide computers werd hij herkend alleen door adobe premiere pro cs3 niet op de ene.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan