WMV omzetten in film

Status
Niet open voor verdere reacties.

veka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 nov 2013
Berichten
4
Het lukt me niet een langere film vanaf WMV om te zetten in film, na verloop van tijd krijg ik steeds een foutmelding. Bij eerdere ervaring ( maar zo geen lange film als mijn laatste ) kon ik het euvel opheffen door het virtueel geheugen te vergroten. Maar bij deze WMV lukt het niet, ook niet met het virtueel geheugen op "basis 2500 MB en max 5000 MB". Uiteindelijk splitste ik de film in twee delen, een eerste van circa 300 MB en de tweede circa 210 MB.

Ik werk met XP, kan ik iets uitrichten om deze films samen te voegen of bestaat er een eenvoudig programma om films samen te voegen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik begrijp niet echt wat je bedoelt nu ... is het over dat een bestandstupe dat bij bepaalde limieten raar doet?
 
Beste PCexpert,
Het zit hem eigenlijk zo. Nieuwe camcorder en dus filmen maar. Film ontladen van de camera en Windows Movie Maker gebruiken om de verschillende shots te ontladen, om te zetten in WMV bestand, samen te stellenen te bewerken ( knippen, titelsn tekst, overgangen, enz..) Eens het project klaar, dat omzetten in een film.
De eerste filmen waren kort en omzetten naar film ging vlekkeloos.
Toen de projecten langer werden kreeg ik ze niet meer omgezet in een film. Met wat (langer) zoeken op het internet kwam ik tot het besluit dat ik het virtuele geheugen van mijn PC moest vergroten. Toen ik dat gedaan had was de omzetting naar film geen probleem meer.
Maar die laatste keer (nog nooit zo geen lang project gehad in Windows Movie Maker) lukte het weeral niet en ik heb goed het virtueel geheugen nog te vergroten, het wil maar niet lukken. Vandaar mijn vraag.
 
hello edmoor,
Bedankt voor de hint. Ik kan dus veronderstellen dat ik met "freemake" niks meer te tornen heb aan mijn gesplitste film en eenvoudig aan het programma vertellen kan 'plak me die twee dingen eens aan elkaar' ?
Bij de eerste gelegenheid bezoek ik wel eens die site.
 
Die films kun je daarmee converteren naar het formaat dat je wilt en ook direct aan elkaar "plakken" zodat je 1 bestand hebt.
 
Bedankt voor je tijd edmoor ! Heb spijtig genoeg niet veel tijd dezer dagen maar ga beslist eens naar 'freemake.com" . Misschien kan ik daarmee zelfs 'Windows Movie Maker' opzij zetten want met het beeldmateriaal van mijn camcorder kan ik er eigenlijk niet helemaal mee tevreden zijn omdat de opgenomen films de extentie 'm2ts' hebben, dus HD zijn en Windows Movie Maker kan daar ogenschijnlijk geen weg mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan