wie kan mij helpen met een vraag over photoshop elements 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

rait007

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2012
Berichten
39
Hoi wie kan mij helpen?
ik wil in photoshop elements 12 me zelf in een foto plaatsen
ik heb een afbeelding van een fiets en nu is de bedoeling dat ik achter de fiets kom te staan of op het zadel dus dat het lijkt alsof ik op die fiets zit.
wie kan mij stap voor uitleggen hoe ik dat doe.
zie de foto daar wil ik achter komen te staan of als het op het zadel het moet lijken of ik op de fiets zit.
 

Bijlagen

  • hqdefault.jpg
    hqdefault.jpg
    17,6 KB · Weergaven: 32
Grofweg :
duplicaat maken van de foto , De fiets losmaken van de achtergrond (fiets uitknippen of achtergrond wegsnijden/vegen)
plaats de foto van jezelf (op transparante achtergrond) tussen de 2 foto's

Het beste kun je een photoshop boek kopen als je het nog nooit gedaan hebt

Snel voorbeeld : fietstest.jpg
 
Laatst bewerkt:
kunt u misschien stap voor stap uitleggen hoe ik dit doe.
ik heb geen boek om dat dit voor eenmalig is
 
kun jij mij daar bij helpen
als ik jou een foto van me zelf geef ik heb ook een groene meer om zelf op de foto te zetten als makkelijker is.
ik hoop dat jij mij daar bij kan helpen want zo als jij deze foto hebt gemaakt is echt goed.
ik ben dyslectisch en het is lastig voor mij om dingen te lezen.
ik wil zoon afbeelding om dat ik voor het goede doel 30 km achteruit ga fietsen ik hoop dat jij mij kan helpen
 
hoi
ik heb hier wat foto,s kijk maar welke het beste is die foto met de fiets is de gene waar ik achter wil staan


racefiets-rood-Foto-c-bikester.nl_.jpg2013-12-09 13.28.08.jpg2013-12-09 13.28.56.jpg2013-12-09 13.29.09.jpg
 
je kunt de afbeeldingen eventueel weghalen, ik heb ze binnen

Je staat er alleen niet volledig op, is het de bedoeling dat je helemaal met complete fiets in beeld wilt ?
dan ga ik ff aan het prutsen
 
Laatst bewerkt:
dat maakt niet veel uit als je mij gezicht maar ziet maar ja het mooist is net als wat jij bij die ander hebt gedaan
 
wat moet er op de achtergrond, of is dat ook niet van belang
 
nog een vraag is het mogelijk om het verkeersboord groter te maken en deze tekst er in te zetten
30 km achteruit fietsen voor het repair cafe Breda en kan deze afbeelding ook in facebook omslag foto formaat

veder is het echt niet normaal mooi dit had ik echt niet ver wacht super echt bedankt.
 
ok ben vanavond terug,
ik verwijder deze foto even, het beste kun je jou post ook even verwijderen (foto's)

(bericht aanpassen ,geavanceerd, dan verwijder dit bericht)
 
Laatst bewerkt:
echt bedankt man dit had ik niet verwacht.
ik dacht ik knip me zelf uit en zet me achter die fiets neer zonder verdere opmaak maar ik liep steeds vast en dan kom jij en is het nog veel mooier.
 
ben nu alleen de tekst vergeten die erop moet dus heb 3 vragen
1. welke tekst
2. welke kleur
3. de plaats, onder of boven (waar de tekst moet komen)
 
tekst 30 km achteruit fietsen voor het repair cafe Breda
kleur zwart
de tekst moet gewoon in het verkeersbord komen als dat kan
kunt u ook kijken of er geen spel fouten zitten en of er .,?! bij hort ik ben namelijke dyslectisch
met vriendelijke Groet
Rait
 
dit is mij mail adres stuur hier maar heen ---------
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb het , verwijder maar even je laatste post (mail adres)
 
helaas heb ik wegens omstandigheden nu even geen tijd, ik heb u een mail gestuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan