mede8er opent in WMP

Status
Niet open voor verdere reacties.

CreaLynn

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2013
Berichten
7
Hoi, mijn mede8er, de MED450X2, opent sinds vandaag ineens in windows media player. De pc ziet het dus als een media device (even gegoogled) en niet als n HDD. Voorheen, als ik er een film wilde opzetten, dubbel klikte ik, en dan zag ik netjes de inhoud van de HDD en kon ik de films erheen slepen. en ze op mijn tv zien. Ineens opent nu de Windows Media Player, wat ik al raar vond, maar ok, maar helaas kan ik er geen films in zetten. krijg dan zon rood stopbordje te zien Ik heb bij instellingen al de NAS Modus en de UPnP server uit en weer aan gezet, ook de kabeltjes er even uit gehaald. Maar het probleem ligt volgens mij niet aan mijn mede8er, maar aan de pc. Hoe kan ik dit weer terug zetten?? aub in gewoon Jip en Janneke taal.. HELP!!

NB ik heb net weer WMP geopend via de Mede8er. en de optie media player verwijderen aan gevinkt. ik dacht. dát is het.. mooi niet.. mede8er is nu in WMP weg maar opent nog wel in dat programma..
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met het openen van de Mede8er? Je wilt met de verkenner de HD van de Mede8er openen?
Tik dan eens in de adresbalk van de verkenner het volgende in en druk op de Enter toets.
\\IP adres van de Mede8er\partition1

Wat gebeurd er dan?
 
Hoi tnx voor de reactie. gister avond heeft iemand mij geholpen. het bleek dat ik storing had gehad met internet en daardoor de stekker van de router er uit had gehaald en er weer in terug gedaan. De computer herkende het ip adres van de mede8er niet meer. maar inmiddels heeft hij het voor mij opgelost. Bedankt voor je hulp.!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan