Filmpjes nu.nl werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, sinds kort werken de videofilmpjes op www.nu.nl niet meer. Als ik iets afspeel heb ik wel geluid maar geen beeld. Windows Media Player en Flash player zijn up to date. Iemand enig idee hoe dit kan? Het betreft een laptop met Windows 7.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jessy. Probeer eens te kijken in een andere browser bijvoorbeeld Chrome.

Of probeer VLC media player te installeren. (die speelt bijna alles af) http://www.videolan.org/vlc/

Anders proberen Internet Explorer opnieuw in te stellen.

En kijk ook nog even of silverlight geinstalleerd is.

Heb je laatst nog updates uitgevoerd. ? Krijg je nog foutmeldingen. ?
 
Hoi, in een andere browser (Torch) werkt het ook niet, VLC en Silverlight is reeds geïnstalleerd en geen foutmeldingen bij updates...........
 
Manamana vroeg of je Chrome wou proberen, dus niet Torch. Chrome heeft een ingebouwde flashplayer dus misschien werkt het daar wel mee.
 
Manamana vroeg of ik een andere browser wilde proberen, BIJVOORBEELD Chrome. Bovendien zou het in IE toch gewoon moeten werken?? Maar ik zal Chrome ook nog even proberen......
 
Ja het zou moeten werken dat klopt, maar wellicht moet je hem opnieuw instellen. En denk nog eens even over VLC.
 
VLC is al geïnstalleerd, zie vorig bericht. Wat bedoel je precies met opnieuw instellen?
 
Vaak verhelpt het vele problemen. Proberen kun je het altijd. Je kunt deze even raadplegen. Klikje En/of deze ter info Klik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan