Een .mp4 naar .WMV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brian22

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2013
Berichten
13
Ik heb een filmpje op genomen maar wil die naar .WMV veranderen hoe doe ik dat?
 
Als je iets van bestandstype wil veranderen, heet dat converteren (dus als je googlet kun je zo zoeken).

Ik gebruik voor converteren altijd Freemake Video Converter. Is een gratis programmatje, alleen opletten bij het installeren want hij vraagt ook of je nog andere software wil installeren.
Freemake kan heeeeeeel veel formaten converteren naar een aantal bekende, zoals MP4, flv en WMV.
http://www.freemake.com/

Ik vraag me alleen af waarom je naar MWV wil converteren? De meeste spelers kunnen toch wel mp4 spelen (en vaker geen wmv)?
 
Ik moet heb renderen en anders krijg ik een mp3 bestand terwel het mp4 is maar wil het naar .WMV
 
Verplaatst naar de juiste sectie, heeft niet veel van doen met Backups :p Graag je aandacht hiervoor in het vervolg, dank je wel :thumb:
 
Probeer eens met het gratis programmaatje Format Factory. Het is snel en kan veel soorten audio en video formaten converteren. Zelfs je video ondertitelen is mogelijk :thumb:
Download je liever niet dan kan je nog altijd een online converter nemen zoals clipconverter.cc . Misschien niet zo handig bij grote bestanden maar het gaat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan