youtube partner?!/

Status
Niet open voor verdere reacties.

yolo

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
Berichten
54
hallo allemaal.
ik heb een vraagje.
ik heb nu ongeveer 3 weken een youtube channel en ik ben zeer tevreden over mijn resultaten tot nu toe.
ik heb nu 7 subs en 70 views op mijn channel

maar dit is niet waar ik over wil vragen.
gisteren keek ik in wat instellingen van mijn channel en toen zag ik iets over advertentie's die zijn uitgechakeld.
nou wil ik later ''als'' ik een wat groter youtube channel ben wel geld verdienen met partner. dus ik heb geklikt op inschakelen.
vervolgens krijg ik een mail van google. ik citeer:

''Gefeliciteerd bacongamesnl,


Je kunt nu inkomsten genereren met je account. Met behulp van het volgende hulpmiddel kun je beter de weg vinden in je account en ons beleid en tevens kunnen we je daarme tips geven voor het vergroten van je kijkerspubliek.

Via Videobeheer kun je je video's beheren en met deze video's inkomsten genereren. Ga naar de Hub voor videomakers voor het laatste nieuws en de nieuwste bronnen voor videomakers''
er waren een paar hyperlinks naar: hulp filmpjes voor je yt (youtube) kanaal, link naar videobeheer en link naar videomakers

ook staat sinds dat moment achter elke video een groen dollar teken waar bij staat inkomsten generen.

de vraag dus:
ben ik nu partner en verdien ik nu geld??? want ik vind het nogal vaag want ik ben maar een heel klein kanaal. en ik heb nooit een rekeningnummer of iets in die richting opgegeven (ik las iets over adsense???).
maar ja als ik al wat geld kan verdienen zou dat wel fijn zijn. ik ben nu 3 weken bezig en heb nu 70 views in totaal (ongeveer 90 per maand) hoeveel geld is dat ongeveer.

nou ja dat was mijn lange verhaal. maar ik vind dat google een beetje vaag is.

in ieder geval alvast bedankt!

edit: voor mensen met interesse mijn kanaal is: youtube.com/bacongamesnl
 
Laatst bewerkt:
Nou kijk, jij verdient sowieso nog geen geld omdat je met 70 views niets kan verdienen. Laten we dat even
duidelijk maken. En als je dan een ''echte beroemde gamekanaal'' bent kan je pas echt een beetje verdienen.
Dit gaat doormiddel van reclames etc. (zoals beschreven op youtube). Dit wordt gestort op je google adword
dinges account, het account waarmee je ook reclames van google kunt plaatsen op je website, na een tijdje
als je een bepaald bedrag hebt kun je dit laten storten op je rekening
 
ja, dat met die 70 views leek me wel logisch.
maar er is nu dus geen probleem of zo?
en stel er is €50 verdient dan krijg ik een mail van google en dan vragen ze pas gegevens?
dus het is een beetje wacht maar af voor mij :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, google stuurt geen mail met het vragen van gegevens. Die moet je gewoon zelf invullen wanneer
je dat wilt of tijd voor hebt.

**Offtopic:

Waarom begin je een 'game' kanaal die niets origineels heeft, tuurlijk is het leuk om het te proberen
maar ookal doe je dit 1 jaar het gaat je niet lukken om groot te worden, omdat je niet origineel bent.
Alleen maar een hint...
 
Laatst bewerkt:
haha!
bedankt voor de hulp!
ik hoef ook geen dusdavid te worden of zo (zal überhaupt nooit lukken)
het is meer dat ik het gewoon leuk vind en dat ik mijn ervaring wil delen met andere haha :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan