Envivo - VHS to DVD Maker ALDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yentlx

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2013
Berichten
6
Hallo

Ik heb vandaag in de ALDI een setje gekocht om video's om te zetten naar dvd's (Envivo - VHS to DVD Maker)
Ik heb zelf nog een toestel dat dvd's en video's afspeelt.

Ik heb op alle mogelijke manieren die in de handleiding stonden de video speler aangesloten aan mijn laptop.
De handleiding staat hierop (http://www.gebruikershandleiding.com/Envivo-VHS-to-DVD-MAKER/preview-handleiding-384719.html)
Nu krijg ik ofwel zwart/grijs beeld dat af en toe eens herspringt ofwel helemaal zwart beeld.
Heb al verschillende video's geprobeerd, ook die we niet zelf gefilmd hebben maar het wil maar niet lukken.

Ik heb ook een foto genomen van de achterkant van onze DVD speler dus ik hoop dat iemand me kan helpen met wat ik fout doe.

1479499_10202800902921717_1173286715_n.jpg

Alvast bedankt.
Groetjes
Yentl
 
Waarschijnlijk heb je dan alle kabels die meegeleverd zijn aangesloten op je VHS ,meestal krijg je zwartwit beelden als je gebruikt maakt van de s-video
Bij twijfel gebruik alleen de scartstekker en zorg dat het schakelaartje op out staat
 
Waarschijnlijk heb je dan alle kabels die meegeleverd zijn aangesloten op je VHS ,meestal krijg je zwartwit beelden als je gebruikt maakt van de s-video
Bij twijfel gebruik alleen de scartstekker en zorg dat het schakelaartje op out staat

Heb alles al geprobeerd.
Ook de scartkabel, met daarin de 3 kleuren en dan krijg ik nog zwart beeld.
 
zijn je systeemeisen juist van de pc, heb je de instellingen van het capture programma gecontroleerd ntsc / pal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan