Ondertitels plaatsen met Media Subtitler

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerdje

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2009
Berichten
63
Ik ondertitel al een heel lange tijd afleveringen van Winx club voor op mijn youtube channel.
Tot nu toe is dit altijd goed verlopen met het programma media subtitler.
Maar nu zo plots wil het precies niet lukken...

Ik heb de ondertitels al enkel keren gesynchroniseerd maar steeds krijg ik hetzelfde probleem.
Wanneer ik de ondertitels (bv in VLC) bij de video plaats en bekijk, dan loopt na een tijdje de ondertitels achter.
Wanneer ik even op pauze zet en terug begin loopt het dan weer even goed, maar plots lopen ze weer achter.
Als ik ze inbak heb ik hetzelfde probleem, behalve dan dat de ondertitels blijven achterlopen bij het pauzeren natuurlijk ;)

Kan iemand me helpen want mijn subscribers zitten echt wel te wachten op de volgende aflevering van de serie
 
Zijn de tijden wel goed? Misschien hoort het ondertitel bestand niet bij het film bestand.
 
Oa met subtitleworkshop kan je de subs synchroniseren met de film.
Daarna zou het wel goed moeten gaan
 
Helaas kan ik je met het subs probleem niet helpen. Wel kan ik je een (mogelijk) handig advies geven:
heb je wel eens van usenet gehoord? Da's héél in de verte te vergelijken met torrents en / of andere soortgelijke hopeloos amateuristische downloadtooltjes.
Als je een abbo neemt op een provider en vervolgens het Usenet bezoekt, dan ga je héél erg veel vrije tijd overhouden en daarnaast download je snel, op de allerhoogste kwaliteit álles wat los en vast zit én zonder virussen en / of andere ellende.
Kosten? Een euro of 7 per maand en je mag met meerdere mensen tegelijk downloaden dus als je met zijn vieren een abbo neemt, dan ben je pp € 1,80 per maand kwijt.

Bij het typen van het advies had ik er eigenlijk al weer spijt van, want zolang stichting Brein maar denkt dat Usenet nog niet alom 'ontdekt' is, gaan ze ook geen verwoede pogingen doen om het de nek om te draaien. ;) ;) ;)
 

Bijlagen

  • Link.jpg
    Link.jpg
    106,6 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan