film uploaden in Libreofficce

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertrammed

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2013
Berichten
40
Goedenavond allen.

Ik probeer in Libreoffice 4.1,4.2 films te uploaden veelal van Youtube in een presentatie.
Hierbij krijg ik steeds de volgende melding.
De indeling van het geselecteerde bestand wordt niet ondersteund.
Ik gebruik de mediaplayer of VLC.

Is er iemand die mij kan helpen?

Groeten Bertram
 
Welk bestand voeg je toe en op welk OS (windows neem ik aan?)

In principe, als de embedding goed lukt, is het verder niet afhankelijk van libre office, tenzij de standaard media interface gebruikt wordt, in welk geval de ondersteunde typen files beperkt zijn.
 
xspf of mp4 bestanden, Ik heb windows 8.

Ik gebruik geen media interface. Overigens heb ik op Engelse forums geprobeerd te zoeken en voor zover ik het kan lezen komt dit probleem vaker voor. Er word vaak geadviseerd om een coverter of een andere desktop te gebruiken. Maar ik kom daar eigenlijk niet verder mee.


Libreoffice.jpg
 
xspf is geen video maar een playlist bestand en zal dus niet werken.
Je gebruikt ofwel de interne media interface van Libreoffice, ofwel een externe player.
 
Dank voor je reactie!
Kun je mij aangeven hoe ik een film van bijv. YouTube op de juiste manier kan opslaan en vervolgens in LibreOffice te gebruiken?
groeten Bertram
 
Goedemiddag,

Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een film (YouTube) te importeren in LO.
Ik zou er erg mee geholpen zijn als er iemand is die dit wel lukt en mij dat kan uitleggen.
Ik maak zelf gebruik van Windows 8. En van LO heb ik de versie 4.1. Ik heb filmpjes van YouTube via VLC of Media player opgeslagen op mijn pc. Veelal MP4 of ogg bestand dat las ik op internet maar werken doet het niet.

Groeten Bertram
 
Ik heb het nog even zelf getest (windows 7) en embedded video start zodra de slide wordt getoond (mp4)

insert -> movie and sound -> file -> ok

Dat is alles wat ik gedaan heb. Mist er eventueel een codec of iets dergelijks op je systeem?
 
ScreenHunter_06 Jan. 09 21.21.jpg

Dank voor je tijd!

Ik krijg steeds een melding van LO dat het geselecteerde bestand niet wordt ondersteund.

Ik heb een nieuwe pc van 2 maanden dus ik weet eigenlijk niet of er een code of iets dergelijk mist.

Zou het ook met de versie van LO te maken kunnen hebben.

Groet Bertram
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan