Geen geluid op Gplayer bij streamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

riccardodeboef

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Berichten
260
Hallo, Ik heb een vraag. Ik maak gebruik van een Synology Server DS214. Ik kan wel films (met geluid) streamen vanaf de Synology server door gebruik te maken van de Horizonbox van UPC, maar het lukt mij niet (helemaal) op de Ipad.

Ik heb onlangs voor de Ipad de app "Gplayer" gekocht bij de Appstore. Wanneer ik een film toevoeg (Video_TS bestanden) speelt de Ipad de film wel af, maar zonder geluid. Wanneer ik via de Synology App "DS File" bestanden benader kan ik ook gewoon de film benaderen, maar ook hier zonder geluid. Overigens speelt hij wel gewoon mp3-bestanden met geluid af.
Weet iemand of dit op te lossen is en zo ja, op welke manier?

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Hoort bij de film niet ook nog een audio stream genoemd Audio_TS bij met het geluid?
 
Het zou kunnen dat er op de DVD alleen surround geluid staat (AC3 / Dolby Digital). Een AC3 decoder wordt verwacht in de volgende update van Gplayer, staat op hun site.
 
Hallo Lutz, bedankt voor je reactie. Er zit geen audio_TS bij, maar volgens mij hoeft dat ook niet. Hij speelt immers wel het geluid af via de Horizon box, dus hij herkent de audio wel.
@Vandahl: ik vermoed inderdaad dat het zoiets is. Zal hun site zo ook raadplegen.Op welke wijze kan ik er achter komen of er inderdaad alleen surround geluid op staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan