Windows 8.1 Enterprise Professional naar home ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Weet iemand of het mogelijk is van mijn Windows 8.1 Enterprise Professional om te zetten naar de Windows 8.1 home versie ?
 
Ik heb een windows 8 home op mijn nieuwe HP pc staan. Wanneer ik nu een illegale 8 home zou downloaden en ik geef hier mijn sleuten van HP in werkt deze dan ook ?
 
als hp een enterprise versie / pro gebruikt zal deze product sleutel niet aanvaard worden , trouwens iligale software word hier niet ondersteund dus als je met dat plan verder gaat zal je er alleen voor staan
 
Bedankt voor de link.
Heeft niets met illegale software te maken.
Ik heb een legale Windows 8 bij mijn nieuwe HP pc. Probleem is dat ik nu een SSD schijf in de pc heb gestoken en dat ik de originele Windows niet kan verplaatsen van de harde schijf naar de SSD schijf.
Wanneer ik nu een gewone niet geregisteerde windows 8 kan downloaden en daar mijn HP sleutel kan insteken is ook alles opgelost. Ik had echter al een Windows 8 home gedownload maar met die HP sleutel geeft hij nog de melding, niet geldig voor deze versie.
Misschien wanneer ik deze link probeer dat het wel werkt.
Kan het trouwens zijn dat de sleutel van de HP windows alleen maar werkt voor die HP Windows en voor geen enkele andere ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan