Uitzending gemist downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.413
Hallo,
Ik heb van de WDR een Tv-uitzending gezien (van een dag geleden)
Kan ik deze uitzending ook downloaden?
Ik hoor graag.
Ik weet dat je dat van de Tv-programma's van uitzending gemist kan doen.
Groet,
Martin
\
 
daarvoor heb je programma's, wat voor videobestand is het/ wat is de link?
 
De link is:

http://www.zdf.de/ZDFmediathek#/beitrag/video/2036274/Alte-Heimat,-neue-Heimat"

Ik hoor graag van je.
Groet,
Martin
 
ik heb het al gevonden.
Als je naar de site gaat en klikt op HTML-Version, linksonder de 4e optie, dan kom je op een andere site, waar niet de flash-versie maar de html-versie van de video te zien is.
Daar heb ik een beetje lopen zoeken naar het bestand, maar ik denk dat het misschien een beetje lastig is, dus geef ik je wel de link.
http://zdf.vo.llnwd.net/e1/s/none/z...04.176.252&h=c8235debe5df0eb3e75e1cf870fec40c
Ga hierheen en dan rechtsklik op het midden van de video en dan video opslaan als.... dan de locatie kiezen waar je de video wilt opslaan en dan op opslaan klikken.
Het kan zijn dat je deze video niet af kan spelen, want het is een .webm bestand (werkt met applian media bijvoorbeeld). In dat geval moet je dat even zeggen dan leg ik uit hoe je er een ander bestand van kan maken.
Mocht je meerdere afleveringen willen downloaden zonder het steeds te hoeven vragen, dan moet je even vragen hoe ik het heb gedaan, beetje lastig wel, dus hopelijk hoeft het niet.
Groetjes,
Bowie Steutel.
 
Bowie,
Alvast heel erg bedankt, maar als ik op de link klik, dan krijg ik een error, kan niet vinden.
Het is een eenmalige handeling, omdat we gisteren zijn vergeten de uitzending op te nemen.
Ik hoop dat je me verder kan helpen.
Groet,
Martin
 
in dat geval zou ik hem misschien voor je kunnen downloaden en een linkje sturen naar een ander downloadprogramma. Kan even duren, maar als ik klaar ben zet ik hier een linkje. kan ik je email adres krijgen of dat liever niet? dan kan ik namelijk makkelijk doorsturen, anders moet ik uploadprogramma vinden (en het bestand is 630MB dus dat wordt aardig lastig)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bowie,
Geweldig, het is gelukt.
Bedankt.
Groet,
Martin
 
Hallo Bowie,
Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik in het vervolg zelf de programma's van de Duitse zender kan importeren en dan een DVD van maken.
Bu heb ik er een MPG4 van gemaakt en via UITZENDING GEMIST DOWNLOADER een DVD van gemaakt.
Maar hoe krijg ik hem op You Tube?
(svp niet te moeilijk)
Alvast bedankt.
Groet,
Martin
 
Hallo Bowie,
Kan je nog even reageren op mij vraag?
Bedankt.
Groet,
Martin
 
Hallo Bowie,
Gisteravond zijn wij in verband met de verjaardag van mijn vrouw weer vergeten Der Bergdoktor op te nemen.
Kan je me nog even de link geven?
Hartelijk dank.
Groet,
Martin
 
Hallo Bowie,
Bedankt voor je reactie, maar ik krijg de melding:
Kan de pagina niet vinden???

Ik hoor graag van je.
Groet,
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan