Wel verbonden maar geen internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zephrox

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2013
Berichten
26
hallo,

Laaste weken heb ik het probleem dat mijn internet het niet meer doet.
mijn pc is wel verbonden en heb volgens mijn pc ook gewoon connectie maar mijn skype of website zoals google connect hij niet aan.
De rest van mijn huis heeft nog wel internet zowel via wifi als kabel en ben dus de enigste.
Soms gebeurt het 3x op een dag soms 1 keer per 2 dagen,
in iedergeval ERG irritant :mad:
heeft iemand een oplossing?
heb trouwens router resetten al geprobeerd enigste manier om internet weer te fixen op dit moment is computer opnieuw aan/uit of paar minuten wachten maar meestal is aan uit sneller

thanks
 
Laatst bewerkt:
heb je een of andere safety suite met firewall geïnstalleerd ?
 
In aansluiting op de jean: Kaspersky schijnt wel eens (wifi-)netwerkverbindingen te verstoren: Zie posting #29 op deze webpagina
Overigens gaat het daar zelfs zo ver dat er helemaal geen wifi netwerken gezien werden... :rolleyes:

Tijs.
 
heb je een of andere safety suite met firewall geïnstalleerd ?
nee er staat momenteel geen anderen safety suite op, heb in de tussentijd ook niks van geinstalleerd dus er staan dezelfde programmas op toen de computer geen verbinding fout had
 
Ik heb geen password manager dus daar zou het niet aan liggen ;)
ik heb hetzelfde gedaan als #29 dus
netwerkcentrum openen
adapterinstellingen wijzigen
rechtsklikken op draadloze netwerkverbinding
Eigenschappen

alleen zie ik daar niks bijzonders tussen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Begin met het volgende:
Open Apparaatbeheer (= devmgmt.msc)
Klik Netwerkadapters open, en verwijder alle netwerkadapters die je ziet m.b.v. erop klikken en de Del toets. Laat wel de driver geïnstalleerd staan, als gevraagd wordt of ook de driver verwijderd moet worden!
Herstart de pc. De netwerkadapters zouden dan automatisch opnieuw geïnstalleerd moeten worden.

Kijk of het je verder helpt. Indien niet, dan zou ik vermoeden dat drivers niet up-to-date zijn.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Heb al een lange tijd geen problemen gehad , dus als het goed is heeft dit gewerkt bedankt!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan