Subtitle workshop scherm is zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

peejeesee44

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
41
Zojuist Subtitle workshop gedownload omdat een nieuwe Windows, nummer 7 is geïnstalleerd.
Ondertitel geopend en daarna de film. Maar het venster blijft zwart!!! Er is wel het geluid van de film, maar geen beeld. Wat nu?
 
Eerst maar eens diverse updates van Windows opvragen en installeren en (vooral) een driver downloaden en installeren die hoort bij de grafische kaart of chip die je gebruikt.

Tijs.
 
Hi Tijs,

Zover ik weet zorgt Windows zélf voor de nodige updates. Dat is tenminste wat er gebeurde de eerste week na installatie.
En, hoe en wat over een driver downloaden is voor mij écht een halte te ver. Geen idee hoe en wat en waar!
Ik las ook iets over codec en dat heb ik dus gedownload en geïnstalleerd maar nee.

Heb je nog meer idee?
 
Tsja, je laat toch niet Windows installeren zonder te denken aan drivers? Dat het voor jou een halte te ver is kan ik begrijpen, maar ik neem toch aan dat je niet zelf Windows hebt geïnstalleerd zonder te weten wat drivers zijn en waar ze voor dienen? Heb je het door iemand anders laten doen en die heeft geen drivers geïnstalleerd dan moet die zijn werk maar netjes gaan afmaken.

Wat er in je computer zit (dus ook de videokaart/videochip) kun je (o.a.) m.b.v. Speccy opvragen.

Tijs.
 
Je mist in dit geval de juiste codecs die dit bestand vereist om goed af te kunnen spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan