Laptop herkent iPod niet meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

[~..1234567..~]

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2005
Berichten
20
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje herkent mijn latop (Samsung) mijn iPod Nano 5 niet meer in iTunes en ook niet in de verkenner. Wanneer ik iTunes eraf haal wordt de iPod wel herkend in de verkenner, maar via die weg kan ik er niets mee. Het rare is dat het eerder wel gewoon kon, maar plotseling niet meer.

Wanneer ik mijn iPod aansluit krijg ik deze melding:
itunes.jpg

Ik heb iTunes al opnieuw geïnstalleerd en de iPod is ook al gereset. Ook heb ik mijn laptop door de winkel laten nakijken en de man zei dat m'n iod wel door andere pc's herkent wordt, dus dat het aan Windows moet liggen. Ik heb mijn twijfels of dit klopt, omdat ik het probleem bij Googlen vaker tegen kom, alleen komt er nergens een oplossing naar voren.

Wie o wie kan me helpen bij dit probleem?

Vriendelijke groet,
Marije
 
Probeer eens de driver te verwijderen en opnieuw te installeren (in apparaatbeheer staat je ipod als het goed is, hier rechtermuisknop op en verwijderen)
 
Heb je alle usb poorten getest? Want de iPod zal er wel degelijk tussen moeten staan. Als je hem aansluit, hoor je dan wel een geluidje uit de computer komen?
 
Dankje, inmiddels heb ik 'm gevonden en eraf gegooid. Ik heb iTunes (en alle mappen die erbij horen) eraf gegooid en ga nu opnieuw proberen de boel te installeren.
 
Is de driver wel goed geïnstalleerd? Dit kun je zien door rechtermuisknop op iPod te doen.
 
Nee dit is de probleem oplosser. Je moet even op de ipod klikken. En dan iets in de trend van eigenschappen. Hier is meer informatie over de driver te vinden.
 
Bij eigenschappen staat dit.
Trouwens, heel erg bedankt voor het meedenken, super aardig!! :thumb:
Eigenschappen.jpg
 
Heb je de computer opnieuw opgestart nadat je de iPod hebt verwijderd? Anders zal je dit even moeten proberen. Windows is namelijk nog bezig met het verwijderen van je iPod. Het lijkt erop dat hij bezig is. Door opnieuw op te starten geen je Windows als het ware een duwtje in de rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan