Kan geen RAW2 bestanden openen in Lightroom en Photoshop

Status
Niet open voor verdere reacties.

thelord83

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2006
Berichten
29
Hoi,

Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht welke foto's maakt in RW2 bestand. Echter kan ik deze niet openen/bewerken in Lightroom en Photoshop.
Kan op de camera alleen RW2 bestanden of JPEG maken maar ik MOET RW2 hebben om de kwaliteit voor bewerking te behouden.

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen want heb nu echt het idee dat ik een kapitaal geinvesteerd heb in een camera die foto's maakt die ik vervolgens niet kan bewerken (mijn oude camera maakte ze in een RAW bestand wat geen probleem was) Please help!

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je pech en had je beter een "echt" merk kunnen kopen met alle respect.
Panasonisc houd zijn eigen RAW bestanden er op na hleaas
 
Ik heb wonder boven wonder zojuist Lightroom opnieuw geinstalleerd en de updates gedraaid, nu kan ik daar de bestanden op openen.
Probleem met Phothoshop 6 is dat het daar nog niet lukt omdat de "update" knop grijs/niet klikbaar is
Anybody?
 
Beste djangoleone, niet naar bedoeld maar meer als goed bedoeld. Hanteer voortaan even deze regel uit onze huisregels als je een link plaatst :thumb:

Geef geen "kale" links als antwoord, omschrijf op zijn minst wat er op de betreffende pagina te vinden is en waar precies naar gekeken dient te worden. Is de site in een andere taal dan Nederlands? Vermeld dit dan ook even.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan