Beste formaat voor rechthoekige sticker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaankantertje75

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
97
Hoi allemaal,

Ik ben bezig met het ontwerpen van een rechthoekige sticker. Hij wordt lang vanwege een skyline. Maar hij moet natuurlijk niet té lang worden.

Hij moet opvallen maar ook handelbaar zijn. Wie kan mij een tip geven over de grootte van zo'n sticker?!

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je "grootte" bedoeld. Daarnaast lijkt het me dat er geen zinnig woord over te zeggen is door buitenstaanders.
 
Uiteraard. Maar hoe moet iemand met de gegeven informatie de ideale grootte van zo'n sticker kunnen geven?
Dat vraag ik me dus af.
 
Ik kan het ontwerp op elke grootte maken. Als het maar rechthoekig is. Dus iemand met ervaring die weet dat bijvoorbeeld w 22 en h 7 te groot is of juist goed is.
 
Laatst bewerkt:
voor een skyline dacht ik eerder aan 20x5 of misschien nog wel 20x4
Daarnaast is het wel belangrijk/handig om te weten in welke omgeving dat ie komt te hangen ..
En net wat edmoor aangaf, zinnig ..
 
Stickers kunnen in allerlei formaten als je ze zelf print.
Laat je de stickers elders drukken is het wel handig te weten of de drukker dit formaat in huis heeft of dat er een meerprijs aan vast zit.
 
Neem anders de maten op van de reclame/sponsor-borden die er hangen, en kijk of je dat bevalt voor je skyline.
 
Bedankt. Ik heb een aantal bedrijven gevonden waar ik zelf het formaat in kan vullen zonder al te veel kosten. Ik ga een gratis proef druk bestellen met de genoemde formaten van whittey. Als dat te groot/onhandelbaar is ga ik even buiten kijken of ik eenzelfde formaat tegen kom als wat ik in gedachten heb. Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan