YouTube video's opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Royy212

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Berichten
183
Hallo Helpmijers,

Ik wil graag video's van youtube opnemen/downloaden in dezelfde kwaliteit als het is gepost, om het hierna te kunnen editen.

De video's die ik voornamelijk wil opnemen of downloaden, duren meestal zo'n 8 uur. Dus het liefst zoek ik een programma waarmee ik een selectie kan maken, van wat ik wil filmen.
Zodat ik niet 1 super groot bestand krijg. (Als het niet anders kan maakt het niet uit)
En waarmee je de bestands-type en geluidskwaliteit kan veranderen.
Er zijn heel veel verschillende manieren om video's op te nemen.
Maar wat raden jullie mij aan?

Mvg,
Roy
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn talloze plugins/addons/websites daarvoor.

Als je firefox gebruikt: deze addon laat je voor het downloaden kiezen welk stuk je wilt.
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie wel ik zal er straks naar kijken!

Edit: Ik heb beide addons geprobeert.

De podcaster addon, het knopje verscheen alleen bij downloads met muziek. Toenvallig begon de 8 uur durende video met muziek (die ik wou opnemen voor een bepaald gedeelte), maar wanneer ik wil testen hoe de kwaliteit is(ik wou 1 min opnemen), duurt de download onwijs lang.

En de best video downloader, wanneer ik een filmpje van 8 uur bekijk, kan ik hem alleen in 360p downloaden (niet in 720p).

Edit2: De podcaster addon, de reden waarom de download zo lang duurde was omdat hij de hele film heeft gedownload, maar wel in slechte kwaliteit.

Ik zoek eigenlijk echt iets waarmee ik de video in de geposte kwaliteit kan downloaden + de tijd in kan stellen, zodat ik niet alles hoef te downloaden.
Het is niet erg als zo een programma/addon geld kost.

Mvg,
Roy
 
Laatst bewerkt:
als je 8 uur dingeh download heb je snel je download limiet berijkt hoor, is zon 10 gb mss?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan