Pauzeren van opname op harde schijf (Pionier dvr-555h)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Margo777

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2014
Berichten
7
Toen ik het met gebruik van mijn DVD-recorder (Pionier dvr-555h) startte, kon ik het opnemen (ik neem wat ik met de camera zie, direct op op de DVD-recorder) pauzeren door de pauze-knop in te drukken.

...maar ik het iets gedaan (schijnbaar...?) waardoor dat nu niet meer lukt. Als ik nu op de pauzeknop druk (tijdens het opnemen) verschijnt er 'OTR 0h 00m' en daarna gaat hij weer door met opnemen.

Kan iemand mij helpen hierin? Weet iemand waar OTR voor staat? (ik begrijp dat het 2e gedeelte een tijd is van uren (h) en minuten (m), maar waar dit vandaan komt en wat het doet?)
Weet iemand hoe ik die OTR weer weg krijg en de pauzestand weer kan gebruiken om een opname te pauzeren?
(nu moet ik noodgedwongen, met mijn kennis hiervan, de opname stoppen door de DVD-recorder uit te zetten en daarna (later) weer op te starten en het opnemen opnieuw starten met een nieuw bestand.

Hartelijk dank alvast voor het meedenken en de reacties!
 
Laatst bewerkt:
OTR -> One Touch Recording

Zoek in de handleiding eens op wat er allemaal staat onder het kopje one touch recording.
 
Hoi gast0225,
Bedankt! Das weer een stapje dichterbij de oplossing.

En weet jij, of iemand anders, ook hoe je dat kan aan- en uitzetten?
Ik heb de handleiding gescreend, maar daarin wordt niet gesproken over deze OTR/One Touch Recording.

Hartelijke dank!
 
Ik heb zojuist ook jouw handleiding gescreend en daar wordt op meerdere pagina's gesproken over One Button Recording...............

Tja, het gaat over hetzelfde gerecht : in het ene land noemen ze het friet, in het andere patat, maar met beide naampjes wordt hetzelfde vette aardappelsliertje bedoeld..............

Vroeger heette het idd. one touch recording bij vele machines, mogelijk hebben ze bij de laatste druk van de handleiding het woord touch door button vervangen en hebben ze de tekst van ingebouwde software niet 'meegenomen'. Ook is er nog de mogelijkheid dat met OTR iets heel anders wordt bedoeld, maar dat waag ik te betwijfelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan