ondertiteling wordt niet weergegeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

natalie1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2
Hoi!

Ik zit ook met een probleem wat mijn ondertiteling betreft.
Als ik een serie download, dan doe ik hetzelfde als mijn vriendin maar bij mij lukt het blijkbaar niet.
Zijzelf weet ook geen raad.

Het zit zo:
Ik download mijn serie, als deze binnen is zet ik het in een map. Ik download mijn ondertiteling en zet deze ook in die map.
Het ondertiteling bestand krijgt dezelfde naam als de serie en toch wordt deze niet weergegeven in windows media player.
Bij de media player staat de optie ondertiteling aan dus ja, weet echt niet wat ik fout doe.

Heb ook al geprobeerd om .srt bij de ondertiteling toe te voegen maar ook dat helpt niet.
Weet er iemand raad aub?

Dan kan ik voortaan weer gezellig een serie kijken op de laptop ;)
 
@natalie1988: Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven. Zoals je gelezen hebt in onze huisregels, waar je bij aanmelding akkoord gegaan bent, is het niet de bedoeling je vraag te stellen in een topic van een ander member.

Succes met je vraag.
 
Geef eens een voorbeeld van serienaam en ondertitelnaam, inclusief de extensies. Staat het tonen van bekende extensies wel ingeschakeld?
 
Geef eens een voorbeeld van serienaam en ondertitelnaam, inclusief de extensies. Staat het tonen van bekende extensies wel ingeschakeld?

Bedankt voor jou reactie ;)
Ik heb het ondertussen, met hulp van een vriend, opgelost gekregen door VLC media player te downloaden.

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan