van VLC mediaspeler naar USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

robcitroen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
292
Ik wil een gedownloade serie via mijn usb stick afspelen op mijn tv
Als ik dit doe dan loopt het geluid achter bij het beeld en is er geen ondertiteling.
Nu heb ik via VLC mediaspeler wel het geluid en beeld inclusief ondertiteling goed gekregen.
Maar hoe kan ik dit opslaan op mijn usb stick? Zodat het nu wel afgespeeld kan worden op mijn tv?
 
Dat is afhankelijk van wat de TV ondersteund en dat kun je in de handleiding vinden.
 
Koop een media speler.
Zo duur zijn deze niet en het werkt veel beter als de media speler op je tv.
 
Dan geldt hetzelfde maar dan voor je media speler ;)
 
IK kan namelijk andere VLC bestanden gewoon via mijn mediaspeler afspelen! maar deze serie kan ik alleen op mijn laptop afspelen met ondertiteling en goede geluid.
Via mijn mediaspeler lukt dit niet
 
Nu weten weten nog steeds niet wat je nu eigenlijk hebt. Bijvoorbeeld: wat voor een type videobestand? Ingebakken of externe ondertitels? Merk en type media player? Is de USB stick FAT32 of NTFS geformatteerd? En heb je al in de handleiding van de media player gekeken wat deze ondersteund?
 
Laatst bewerkt:
mediaspeler Asus O Play
USB 8 GB Fat 32
het gaat om een VLC media file VOB (alle vorige bestanden kan mijn mediaspeler gewoon afspelen met geluid en met NL ondertiteling.)

Ik heb via VLC mediaplayer het bestand wel kunnen bewerken door ondertiteling toe te voegen en de snelheid van het geluid aan te passen,
 
Een VOB bestand is een onderdeel van een DVD layout. Hernoem deze naar .mpg of .mpeg en probeer het dan nog eens. Als dit geen soelaas biedt kun je hem nog converteren naar een AVI bestand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan