Frontpage en weergave in iPhone en iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvanden

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
34
Ik heb sinds jaren twee websites gemaakt in Frontpage.
Ik merk nu dat PDF formulieren slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn op iPhone en iPad.
Bij frames (een linker gedeelte met de menu en het rechtergedeelte met de inhoud van een aangeklikt item op de menu) verschijnt in iPhone en iPad ook geen rand met schuifmogelijkheid (naar boven of naar beneden).
Kan Frontpage worden aangepast voor een betere weergaven op iPhone en iPad of moet ik toch beter naar een nieuwe modernere software? (Kompozer ? maar hoe moet ik het aanleren?) Ik zie er tegenop.
 
Ik heb hier een stukje gevonden over het aanpassen van website's voor mobiele apparaten: http://office.microsoft.com/en-us/f...reens-with-frontpage-add-ins-HA001042933.aspx

Nu moet ik wel melden dat frontpage erg oud is, Misschien is het handig om over te stappen op een wat nieuwer programma? Van microsoft is er nu expression web.
De grootste vrijheid heb je natuurlijk als je je webpagina's zelf schrijft in html met css, maar ik kan me voorstellen dat dit een erg grote stap is vanuit frontpage.
 
Wel ik heb de proefversie van Expressin Web 4 gedownload. Ik kan dan gewoon ook mijn gemaakts site bekijken. Maar dan verandert er toch niets! Of moet ik alles terug opbouwen ?
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan