Hoi allemaal
ik zit met een probleem. Ik tracht een citrix verbinding op te starten met mijn werk. Het inloggen op de site en starten van Jupiner en alles gaat goed totdat ik de desktop wil starten. Citrix gaat dan laden en komt terug met de melding "Unable to launch your application. Contact your helpdesk with the following information: Cannot connect to the Citrix XenApp server".
Uiteraard de helpdesk gebeld en verder dan een herinstallatie van de reciever en de melding dat er wel eens vaker problemen met Citrix waren kwamen ze niet,
Herinstallatie van de Citrix reciever al uitgevoerd. Handleiding van mijn werk ook gevolgd door popup toe te staan, beveiligde sites aan te gaan e.d. Daarnaast heb ik ook de firewall gecontroleerd en deze app als veilig toegevoegd.
Het rare is dat als ik een hotspot met mijn Iphone maak via de WIFI verbinding op mijn werk start de citrix receiver wel door. Thuis dus niet.
We hebben internet van Telfort en ZyXel modem. Ik vermoed dat hier ergens het probleem ligt. Dat ergens in de instellingen van de modem iets blokkeert.
iemand enig idee?
gr
Pascal
ik zit met een probleem. Ik tracht een citrix verbinding op te starten met mijn werk. Het inloggen op de site en starten van Jupiner en alles gaat goed totdat ik de desktop wil starten. Citrix gaat dan laden en komt terug met de melding "Unable to launch your application. Contact your helpdesk with the following information: Cannot connect to the Citrix XenApp server".
Uiteraard de helpdesk gebeld en verder dan een herinstallatie van de reciever en de melding dat er wel eens vaker problemen met Citrix waren kwamen ze niet,
Herinstallatie van de Citrix reciever al uitgevoerd. Handleiding van mijn werk ook gevolgd door popup toe te staan, beveiligde sites aan te gaan e.d. Daarnaast heb ik ook de firewall gecontroleerd en deze app als veilig toegevoegd.
Het rare is dat als ik een hotspot met mijn Iphone maak via de WIFI verbinding op mijn werk start de citrix receiver wel door. Thuis dus niet.
We hebben internet van Telfort en ZyXel modem. Ik vermoed dat hier ergens het probleem ligt. Dat ergens in de instellingen van de modem iets blokkeert.
iemand enig idee?
gr
Pascal