Kan bepaalde pagina niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

slofje

Verenigingslid
Lid geworden
14 feb 2001
Berichten
1.217
Hallo,

ik heb problemen met de pagina www.gps-buddy.com .

Zowel met IE 8 als met Chrome kan ik deze pagina niet openen. Op de ipad lukt het wel.

Als er iets op het scherm verschijnt duurt het heeeel lang voordat dat geladen wordt. 1 op de 25 pogingen verschijnt de "support portaal". Ik bedoel hiermee dat hier een pagina verschijnt met de "web-links"weet niet meer precies hoe je zo'n pagina noemt.

Zie hier:

Skip links
1.Skip to language chooser
2.Skip to navigation
3.Skip to content
GPS-BuddyChoose your language Belgium Czech Republic France Germany Italy Netherlands Norway Poland Portugal Russia Spain Sweden Turkey USAChoose
•Home
•Oplossingen
•Producten
•Branches
•Over ons
•Support
•Login

--------------------------------------------------------------------------------

Anders wordt weergegeven dat er "verbindingsproblemen" zijn. Alle andere pagina's zijn wel te laden.
Links onder aan de pagina geeft het systeem een foutmelding met het gele driehoekje: de foutmelding is dan :Foutdetails webpagina

Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 1.0.3705; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET4.0C; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.3)
Tijdstempel: Fri, 31 Jan 2014 21:55:14 UTC


Bericht: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Regel: 32
Teken: 4
Code: 0
URI: http://www.gps-buddy.com/_ui/js/main.js

-Mijn java is up to date.
-IE 8 is up to date
-Cache geleegd, geeft geen oplossing
-cookies verwijderd, geeft geen oplossing
-Firewall en beveiliging uitgezet: geen oplossing

O ja, heb ergens gelezen dat het iets te maken zou kunnen hebben met de DNS serveradressen. Heb andere DNS serveradressen genomen , maar dat helpt ook niet.

Heeft iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken?
 
Laatst bewerkt:
Hier lukt het anders wel, ik heb FireFox. Ik heb Win 7 maar zal het later eens met XP proberen.
 
Voor die site is het blijkbaar belangrijk dat je taalinstellingen goed staan.
Het is maar om te proberen, maar check het volgnde:
Typ: about:config in de adresbalk
Zoek intl.accept_languages op
Kijk of hier nl, en-us, en staat.
 
Als ik about:config de melding dat de webpagina niet beschikbaar is. Krijg in de adresbalk te zien: chrome://config
Ik neem aan dat je dit voor Chrome bedoelt.
 
De opmerking van dorado kan alleen als je Firefox gebruikt.
 
Heb firefox geinstalleerd. Heb zoekopdrachten uitgevoerd
Niets te vinden wbt languages

Ook met Firefox kan het de bedoelde pagina niet vinden
 
Laatst bewerkt:
Ja

"quote
De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
":unquote"

Andere pagina's kan ik wel laden.
Via de Ipad kom ik wel op gps-buddy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan