foto's versturen als bijlage in een email vanuit adobe PSE 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunderdomesteve

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
24
goedemiddag
Als ik foto's wil versturen via de email vanuit PSE
geeft het programma op het laatste moment
aan dat een email bijlage ( een foto) dus, niet kan worden verzonden,
en of dat ik wil controleren of Microsoft Outlook is ingesteld als het standaard email programma.
Die controle heb ik gedaan bij de opties van outlook en zijn standaard instellingen, en er is
géén twijfel dat Outlook mijn standaard email programma is.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
groeten
Eddy
 
Met welk mailaccount?
Als dit loopt via een provider dan kan je te maken hebben met beperkingen wat bestandsgrootte betreft.
 
ik heb een mailaccount van kpn. ik hoor van andere gebruikers van PSE dat het bij hun wel lukt om foto's als bijlage door te sturen.
 
Hoe groot is de bijlage en welke virusscanner gebruik je?
 
Als ik op internet zoek lijkt het wel een bekend probleem te zijn. Zover ik kan zien wordt Windows Live Mail wel gebruikt voor photo shop elements, dus met een andere email client onstaan problemen zie ook: http://helpx.adobe.com/photoshop-elements/kb/freeze-or-error-no-email.html
Verder zie ik op deze site ook een hele discussie over dit onderwerp misschien dat dat nog wat oplevert: http://forums.adobe.com/message/4937939.

ik kan er zelf niet precies achter komen wat ze nu precies bedoelen.
ik kan natuurlijk windows live mail installeren, maar wat heeft dat dan weer voor gevolg voor mijn microsoft outlook account
 
Welk besturingssysteem heb je?
Heb je wel alle updates opgehaald voor Adobe PSE7?
Het lijkt me eerder dat dit programma niet geschikt is voor je besturingsysteem!
 
Laatst bewerkt:
bovenstaande bericht dat ik heb gestuurd, was het laatste.
heb daarna niets meer vernomen van het forum.
beetje vreemd toch wel.
het "probleem" bestaat dus nog steeds.
 
Je gaat voorbij aan het feit dat je een modern besturingssysteem gebruikt (win7) en een programma welk niet ontworpen is voor Win7.

De producent lost dit niet op in deze versie! Er zijn immers nieuwere versies die wel en beter werken met Win7.

Maar sla de foto's op, open je mailprogramma en verstuur ze als bijlage.

Overigens zou je nog proberen AVG even te sluiten ( uiteraard weer aanzetten). Misschien dat dat programma dwarsligt.
 
Het opslaan van foto's , het mailprogramma (outlook) openen en ze dan als bijlage versturen, was me al bekend.
Dat het niet lukt rechtstreeks vanuit PSE is jammer maar helaas, maar niet onoverkomelijk.
Het uitzetten van AVG heeft/had ook geen resultaat, dus doen we het maar op de "oude" manier.
Beschouw hiermee het "probleem" als opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan