Draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceemedema

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2013
Berichten
39
Beste mensen, Ik heb een PC (W7) een printer Epson XP-205 en een tablet (Nexus 7 2012) die gebruikmaken van een beveiligd draadloos netwerk. Dat heeft prima gewerkt, maar plotseling lijkt mijn tablet er geen contact meer mee te kunnen krijgen. Vreemd is dat de Nexus het netwerk wel herkent; op het scherm staat duidelijk (ik noem dat maar het regenboogtekentje) dat het netwerk wordt herkend.

Concreet: ik kan dus met mijn tablet niet meer internetten. Gisteren liep ik met de tablet door mijn (Spaanse) dorpje en jawel, spontaan kreeg het contact en kon een fractie van een paar seconden gebruik maken van een voor mij onbekend netwerk. Na die paar seconden was het weer afgelopen. Ik begrijp hier dus helemaal niets meer van en maak graag gebruik van jullie kennis om er weer uit te komen.

Dank bij voorbaat voor het meedenken!

Cees

PS sinds korte tijd moet ik ook iedere keer na het opstarten weer verbinden met het draadloze netwerk en de beveiligingskode in toetsen (wat ik ook op mijn Nexus heb gedaan, alleen zonder resultaat)

:confused:
 
Iets wat eerder niet lukte, maar nu wel: eenvoudige reset en klaar! Probleem opgelost dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan