camerabewaking online te kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tadig

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2014
Berichten
1
hallo,
ik heb een ip netwerkcamera en ik zou willen de beelden online kijken maar ik weet niks van
bedankt
 
Welkom bij de Helpmij.

Op de Helpmij is een ieder bereid om je te helpen met allerlei vragen over diverse problemen. Probleem voor degenen die jou willen helpen is alleen even dat we niet beschikken over kristallen bollen.........

Je zal dus echt wat meer over het probleem moeten vertellen om ons duidelijk te maken wat er misgaat. Om te beginnen zit er een handleiding bij dergelijke hardware en wanneer je de stappen uit de handleiding volgt, dan gaat zo'n camera in principe werken.
Wáár gaat het bij jou mis / wat heb je al gedaan en waar loopt het mis?
Niet onbelangrijk zijn ook het exacte merk en type van de camera, je Windows versie, eventueel merk en type Smartphone en het merk en type van je router.
 
Laatst bewerkt:
je moet de poort die de camera gebruikt forwarden in je router naar het interne ip adres van de camera
dan kan je via je externe ip adres + poortnummer je camera vanaf elke locatie via internet bekijken....
 
Dat het zó gemakkelijk is, was voor tadig denk ik redelijk onbekend. We zullen in de loop van de dag nu ongetwijfeld gaan lezen dat het werkt..............
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan