Geluidsniveau in iTunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

mythodea

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2013
Berichten
63
Ja.... Ik wil toch graag even doorgaan op dit hele oude probleem, want ik heb echt het verstand van een mug op computer gebied, dus hopelijk is er iemand die me hiel duidelijk uit kan leggen wat ik kan doen.
Ik wil een boel muziek in mijn itunes gaan zetten omdaarna op mijn ipod te zetten.
Maar ik vind altijd de kwaliteit net niet hard genoeg en zou het graag harder willen.
Maar ik heb dus geen verstand van namen zoals AAC versies etc. Zegt me helemaal niks.
Dus in Jip en Janneke taal, wie zou me hierbij kunnen helpen?
 
Beste myhodea, ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Liever niet in zulke oude topics (2010) doorgaan, dank je wel.
 
Ten eerste, Aanpassingen maken voor iTunes of Ipod is niet Jip en Janneke (Zo vrij is je muziek niet met appel)
Maar ik vind altijd de kwaliteit net niet hard genoeg en zou het graag harder willen.
Hard heeft niks met kwaliteit te maken :) en een volume knop werkt het beste hiervoor.
 
Ten eerste, Aanpassingen maken voor iTunes of Ipod is niet Jip en Janneke (Zo vrij is je muziek niet met appel)

Hard heeft niks met kwaliteit te maken :) en een volume knop werkt het beste hiervoor.

Als het alleen de volumeknop was geweest, dan had ik het probleem niet aangekaart. :rolleyes: De volumeknop is iets wat uiteraard iedereen weet.
Maar als ik vaak genoeg de pod in de auto draai en de volume knop staat op zijn allerhardst dan is vaak van de cd's het geluid dusdanig zacht dat het op normaal geluidsniveau tot redelijk zacht staat en daar zet ik mijn knop niet harder voor.
Mijn knop gaat harder om even lekker te denderen. Doe ik nou muziek downloaden, dan klinken die hard. Soms te hard en moet ik dus de volume knop weer terug draaien.