Computers verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sot269

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2014
Berichten
15
Mijn computer is stuk, waarschijnlijk de videokaart, ik hoor de moter lopen maar krijg geen beeld.
Aangezien ik een laptop wil kopen, wil ik hem niet meer laten.



Hoe kan ik dat doen ?

Silvia ots
 
Ik wil bestanden die op mijn stukke computer staan afhalen, op een laptop

Kan dat ?
 
Is het dan niet goedkoper op een videokaart te kopen of zijn die dingen ook te lenen ik hoop hem maar 1 keer te hoeven gebruiken
 
Als je iemand kent die zo'n ding heeft zal hij/zij je best willen helpen uiteraard. Een nieuwe videokaart kost meer en heb je niks meer aan als je die PC toch als afgeschreven beschouwd. En die 22 euro zijn naar mijn mening de kosten ook niet als je daarmee al je spullen van die harde schijf weer terug hebt. Maar dat is natuurlijk aan jezelf om te beoordelen of het dat waard is.

Misschien dat een vriendelijke computerwinkel je er ook wel even mee wil helpen. Bijvoorbeeld daar waar je de laptop gaat aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval bedankt voor je hulp ik ga iemand zoeken die me kan helpen
 
Ik heb van iemand anders weer begrepen dat je geen docking station nodig heb als je gem eruit haakt en aansluit op andere computer.
Hoe werkt dat ? Misschien kan ik het zelf
 
Als je een andere, goed werkende PC hebt kun je hem daar inderdaad ook inbouwen. Die mogelijkheid heb ik niet genoemd omdat je niet een andere PC maar een laptop ging aanschaffen. Het kan uiteraard ook met een PC van iemand anders die bereid is je erbij te helpen.

Hoe dat moet is genoeg informatie over te vinden. Dit bijvoorbeeld:
http://www.wikihow.com/Add-an-Extra-Hard-Drive
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe ik dat ?
Ik heb hier nog een oude computer staan misschien kan ik het dan wel zelf ?
 
Dat kan ook nog, maar die is duurder dan die docking die ik aangaf. Het voordeel van deze is wel dat het een gesloten behuizing is waarmee je je oude harde schijf kunt gebruik als externe harde schijf. Best handig.
 
Ja en helemaal omdat ik pas over een paar maanden een nieuwe laptop wil aanschraven, zo heb ik dan gelijk een extra harde schrijf erbij
 
Ik heb het uit eindelijk toch andeds gedaan.
Heb toch geen behuizing omdat die alleen afgelezen kon worden met usb 3.0 en die heb ik niet.

Uiteindelijk heb ik de harde schrijf weten te krijgen in een andere oude computer en heb ik toch alle bestanden eraf kunnen krijgen.

Maar nu een ander probleem ik had veel foto's op mijn buroblad staan, die is er natuurlijk niet meer, want hij start op met andere schrijf.
Maar waar kan ik die bestanden vonden ?
Als ik de map gebruikers probeer te open krijg ik een foutmelding.
 
Als ik de map gebruikers probeer te open krijg ik een foutmelding.

En WEER wordt er niet bij verteld wat de foutmelding dan is. Die zijn er echt niet om de gebruiker te pesten!
 
Sorry de foutmelding is
Je heb momenteel geen toegang tot deze map
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan