Joomla extension Phoca Gallery en youtube filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

supersjaaltje

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2013
Berichten
63
Hallo,

Ik maak gebruik van Phoca gallery op mijn joomla website.
Nu wil ik daarin een youtube filmpje invoegen.
Maar hoe doe ik dat?
Volgens de handleiding op de site moet ik bij controle panel nieuwe afbeelding toevoegen en dan de youtube url invoegen bij het aangegeven invulveld invullen en dan zou die het moeten doen.
Maar ik de gallerij zie ik dan geen nieuwe afbeelding of een youtube filmpje verschijnen als ik dat zo opsla.
hoe moet ik dit doen?

Alvast bedankt!
Supersjaaltje
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste, phoca gallery is niet echt een extensie waar je blij van wordt. Vol met beveiligingslekken e.d. maar goed dat ter zijde.
Eerst moet je een nieuwe categorie aanmaken, waarbij je kiest voor video categorie. Daarna zou je de youtube link moeten kunnen invoegen.
Snap dat dit een beetje vaag is, dus hierbij het duidelijkste filmpje dat ik kon vinden: http://www.youtube.com/watch?v=WYFIl3gEz0c
 
Oke bedankt!
Zou je me kunnen uitleggen wat voor lekken er in phoca gallery zitten en welk alternatief zou ik dan beter kunnen gebruiken?
Bedankt!
 
ik heb het geprobeerd maar phoca gallery pakt het filmpje niet alleen de miniatuur afbeelding van het youtube filmpje
 
Gebruik even de edit knop, twee posts na elkaar mag niet.
Beveiligingslekken in de vorm van dat er allemaal robots op staan die je site proberen te hacken. Hoeft niet bij jouw site te zijn, maar bij veel sites is dit wel het geval. Als je beschikking over access logs hebt kan je die eens nakijken.

Als alternatief zou ik graag willen weten waarvoor je het gebruikt, gewoon als foto album?
Ik zal nog eens uitzoeken of ik er wat over kan vinden van youtube.
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik het om verschillende albums weer te geven
dus verschillende categorieën met daarin foto's en het liefst wil ik daar dus ook youtube filmpjes bij invoegen.
Ik zal is kijken of ik ook last heb van die beveiligingslekken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan