Vicieuze circel Hotmail recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Als recovery had ik een 06 nummer. maar dat bestaat niet meer. Ik kan klikken op bestaat niet meer en dan moet ik een e-mail adres invullen van iemand anders althans niet gelinkt aan mijn eigen identity ( win 8.1) Dit is dan een maand geldig. Als je dan door wilt gaan wordt er gevraagd of ik al mijn oude tel etc weer heb terug gevonden, antwoord nee dus en dan begint het hele zakie weer opnieuw. Hoe kan ik gewoon een nw tel nummer in voeren waar ik de recoverycode op kan ontvangen?
 
Even een paar dingetjes: Hotmail bestaat niet meer, jammer genoeg overigens maar alles went. Maar domein of hoe dat genoemd mag worden natuurlijk nog wel. Bijv. egkok@hotmail.com Daar kun en moet je in het windows circuit nog van alles meedoen. Ik heb me overigens vergist wat betreft deze mail want het moet msn.com zijn. Met deze accounts moet je namelijk ( of kan je ) inloggen in windows 8 8,1 en pro. Ooit in je hotmail cq msn account kon je je gsm nummer opgeven voor evt. reddingsacties. Dit nummer ( voor het eerst dat ik het nodig had na al die jaren, ter verkrijging van een code) wordt meegenomen in win 8 als je een hotmail, msn , live account hebt waarmee je inlogt. Nu terugkomend op de vraag: dit nummer bestaat niet meer en dan kun je voor het verkrijgen van een reddingscode een e-mail adres opgeven niet gerelateerd aan je eigen accounts. Dat e-mail adres blijft een maand geldend. Mijn vraag om onder de vicieuze cirkel uit te komen zoals boven beschreven maar vermoedelijk door niemand begrijpend vermeld wil ik dus dat oude nummer kwijt en een nieuwe toevoegen maar dat kan niet en dan kom je elke keer weer terug bij af. Als ik jouw link bekijk denk en hoop ik de oplossing te hebben gevonden en dat ga ik nu checken. Vroeger kon dat dus bij instellingen van je Hotmail account.
 
win.jpgNee het werkt niet. Je ziet de tekst <?> en of je nu de eerste of tweede aanvinkt je komt elke keer weer terug op het oude niet bestaande telnummer en je kan niets veranderen of toevoegen! Hoe gek wil je worden!

Dat e-mail adres moest ik invullen omdat het tel nummer dus niet meer werkte. Misschien volgende maand nog eens proberen??? Waar kan ik dan anders dat tel nummer wijzigen?? Was ook de vraag
 
Laatst bewerkt:
Vreemd allemaal ja ik weet niet wat je allemaal doet Eg. Je moet dus wachten tot 7 april en verder eens kijken. Is MSN geen Skype geworden. Klikje

Deze las ik ook nog

Het is allemaal veranderd zoals je ziet en leest en je hebt kennelijk verkeerde handelingen verricht.:(
 
Niet verkeerde handeling alleen noodgedwongen dat e-mail adres ingevuld omdat tel niet meer bestond. Denk dat ik inderdaad een maand moet wachten. Maar er wordt gesuggereerd dat je een ander nummer in kan voeren etc maar je kan dus niets helaas.. Ook niet inloggen met msn account (=outlook) Zelfde verhaal van de circulus vitiosus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan