onze eigen website niet meer te laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Compassie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2014
Berichten
2
Wij hebben een website www.stichtingcompassie.nl. Deze website is bij iedereen en overal te downloaden, alleen niet in het kantoor van onze eigen stichting. Als je het adres invult dan volgt een foutmelding. Hoe kan dit? Hoe kan ik hier wat aan doen?

Ik heb de router van de Telfort-provider gereset, maar dit heeft geen resultaat.

Groet,
Compassie
 
Welkom op Helpmij :)

Wat is de foutmelding die je krijgt? Lijkt mij wel handig om te vermelden ;)
 
Draaien jullie deze site toevallig op een eigen server die in het kantoor van de stichting staat ?

In dat geval, je kunt geen site bekijken die als adres hetzelfde adres heeft als de PC die de site op vraagt.
Probeer het maar eens via een 3G verbinding vanuit het kantoor, dikke kans dat het dan wel lukt.
 
Als de server inderdaad bij jullie zelf staat dan is het voldoende om de interne DNS aan te passen, zodanig dat www.stichtingcompassie.nl verwijst naar het interne IP adres van de server.
 
Draaien jullie deze site toevallig op een eigen server die in het kantoor van de stichting staat ?

Gaat niet op. Ik kom via een ping -en tracertopdracht uit bij een Hosting B.V. te Ede. Stichting Compassie is gevestigd te Zutphen...
 
Natuurlijk komen wij daar uit, het gaat om de interne DNS.

Als de computers op hetzelfde domein qua server draaien dan komt men intern uit op die server en niet op de website.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan