avi of mkv met DTS en meerdere talen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo Allemaal,

Ik wil mijn DVD's en Blu-rays omzetten naar enkele bestanden.

Is er een simpele manier om enkele bestanden te maken die zowel meerdere talen (Nederlands (voor de kids) en Engelse taal) bevatten in DTS of DD en ook instelbare ondertiteling?

Wat ik tot nu toe ben tegengekomen kan maar 1 taal selecteren en alleen AC3 geluid (=Dolby D), maar niet meerdere talen.

Ik hoor graag van jullie.

mvrgr

Nossie
 
Mmm, je zou ze eerst kunnen gaan rippen (naar je HDD kopiëren) en bij dát proces kun je selecteren welke geluidssporen je wilt houden, na dat gedaan te hebben kun je er dus 1 track van maken met de geselecteerde audiotracks welke je kan wisselen ..
 
Het rippen van mijn DVD's en Blu-ray lukt gewoon. Maar met het programma dat ik nu gebruik (Freemake) kan ik alleen ondertiteling 'inbakken' en geluid is maar 1 taal en in ac3 dat is Dolby D.

Wat ik nu wil is 1 bestand waar ik Engelse en Nederlandse taal in kan zetten en de keuze hebben om ondertiteling aan of uit te zetten. Tevens wil ik ook ipv Dolby DTS gebruiken. Dus wie weet met welke software dit kan?

Gr.

Nossie
 
MakeMkv! Hierbij wordt niks omgezet, maar wordt je DVD in een 'mkv-jas' gestopt. Bestand blijft dus even groot, alle talen en titels blijven beschikbaar, en het hele proces duurt een paar minuten.
http://www.makemkv.com/download/
Programma kost €60,- Maar je kunt de Trial van 30 dagen na die tijd opnieuw installeren - voor een nieuwe 30 dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan