How to: Geluidgolven in een video.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucavanAefst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2014
Berichten
1
Hallo iedereen, ik wil graag geluidsgolven in een video kunnen plaatsen, zoals dit:

[video=youtube;kz_LOPN9VD0]https://www.youtube.com/watch?v=kz_LOPN9VD0&list=PLCRx1o-Bij7vL8b5L-XP_RbwqyoTU7Rdx[/video]

Ik bedoel dus de golven die bewegen op de muziek rondom het logo.
Weet iemand hoe dit kan en welk programma ik hiervoor nodig heb?

Alvast Bedankt!
 
:) Vind ik echt mooi :thumb:
Hoezo dan vraag je niet daar bij YouTube in commentaar, tussen anderen daar gebruikers hoe heet die effect en met welke programma die effect ev. kan je maken :( ?
 
Heb een klein voorbeeldje gemaakt met Adobe After Effects
Met projectfile : Audreact V2
 
Laatst bewerkt:
Is die op YouTube jouwe mooie creatie ??? PEEERRRFECT ! jonge :D

:shocked: Met Adobe after Effect ??? och en ik dacht nog dat die aparte en bepaalde software nodig voor is :(
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX: Djangoleone zegt dat hij After Effects heeft gebruikt, maar beweert niet dat het hem veel tijd gekost heeft. :)
De uitleg staat bij (bijv.) deze Youtube video, als ik het zo goed interpreteer:

So I was derping around the audio react options in After Effects when I stumbled onto Audio Spectrum in Generate.
Kept messing around till I found something pretty HD and good looking.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:confused: YEP ik heb zeer veel nu voorbeelden nagekeken ...:( en lijkt me een hele grooote lange gedoe, en zeer veel van je eigen tijd en zenuwen rond zoiets moet je besteden enz.. enz.. :( ( helaas ik dacht tis makkie ) ..

Net zoals ik nu ook kijkt DEZE filmpje over .... :shocked::(
 
Laatst bewerkt:
hi11.gif
mij pet af !

:confused: Natuurlijk dat ik zal zoiets ( deze kunstwerk ! ) blijven bewonderen ...;):thumb: maar op andere kant vind ik te moeilijk ( voor mij ! :D ) zoiets, te maken :confused:
ik blijf liever bij mijn Corel Motion Studio 3D / Aleo Flash Intro Banner Maker / Cliplets en Flash programma's, is me makkelijker :eek: mijn disco tijden zijn voorbij :D maar altijd en nog steeds vind ik zoiets wel mooi ...
Hoop ik dat LucavanAefst tevreden nu met deze discusie is ? :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan