Onbekend audiobestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJochem

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2010
Berichten
725
Hallo allemaal,

Ik heb van een vriend een harde schijf uit een oude PC gekregen, met de vraag of ik een en ander kon back-uppen aan bestanden. Dit heb ik gedaan, maar toen kwamen we een aantal muziekbestanden tegen, met een voor ons onbekende extensie.

Het gaat hier om .dmf bestanden. Ze zijn op geen enkele manier te openen, met welke software dan ook. Ik heb geprobeerd het bestand te converteren met FormatFactory, maar ook deze software kent dit type bestanden niet.

Is er iemand die me meer over dit type bestanden kan vertellen, en hoe ik ze kan openen en/of omzetten naar MP3?

Groet, Jochem

[edit]Mijn excuses als dit in het verkeerde forum staat.[/edit]
 
:D Probeer maar eens met '' WinAVI All-in-One Converter '' ....... het moet lukken :D
 
Helaas....
66lz83.png
 
:confused: Nee lukt me ook niet ....maarr ik ga ff op mijn gemak strakjes die questie nakijken ...:( ( tis me dat weer nieuw ! :D ) ... dat is iets ook van DivX Media ! -->> "DivX Media Format" ("DMF")
:( Weet je zeker dat die daar audio is ?? ...en geen bepaalden filmpjes ??
 
Laatst bewerkt:
:( Die DMF formaat is niet alleen maar iets van DivX ...maar zeer veel meer wat anders ook :D

:confused: Ben bang dat me niet lukken zal :( en dit moet jijzelf daar in jouw PC op extensie klikken en aangeven met wat die geopend moet ( of ev. afgespeld ! ) worden ..

Kijk even die artikel over ...:( --->>> http://www.reviversoft.com/nl/file-extensions/dmf
 
Laatst bewerkt:
ik kwam dit tegen:

Detailed information for file extension DMF:
Primary association: Delusion/XTracker
File classification: Audio
Identifying characters Hex: 44 44 4D 46 , ASCII: DDMF
Related links: Format, Xtracker32.org
Other applications associated with file type DMF:
DemoForge (Software Demo File) by DemoForge
DemoForge clips are software demos that simulate software products showing full mouse and screen activity. Pop-up text messages can be inserted in the demo clip, telling users exactly what they see at each step. The identifying characters used for this association are - Hex: 54 53 52 , ASCII: TSR Related links: DemoForge Viewer
Digitals/Delta (Map File) by Geosystem (Ukrainian Mapping Agency)
The identifying characters used for this association are - Hex: 47 65 6F 53 79 73 74 65 6D 20 44 4D 46 2C 20 56 65 72 73 69 6F 6E 20 , ASCII: GeoSystem.DMF,.Version
Macintosh Disk Image
The identifying characters used for this association are - Hex: 78 01 73 0D 62 62 60 60 , ASCII: xs bb``
Packed Amiga Disk Image
Windows (Disk Map File) by Microsoft Corporation
 
:( Ach vandahl in dit geval en deze keer is die zeker onderdeel van een audio bestand, of die formaat voor een of ander tracker is ( zoals jij dat zegt ! :( zeer interesant die ken ik niet ) heb nooit gehort oof tegen gekomen terwijl ik ook zeer veel rond voor die questie gesnuffeld had, kijk ff die screenshot-je wat DJJochem geplaatst heeft daar staat duidelijk '' TAKE ONE ME-A-HA ... :D
En volgens mij dat is 100% een geconverteerde audio uit een of ander YouTube filmpje van A-HA group >..:(:(..< maar questie rond DMF dit voor 101% weet ik ....dit kunnen we niet oplossen ...
==========
Uit eindelijk ..... DJ .... jij ff moet achter komen met wat ooit die liedje in PC binnengebracht, geconverteerd of audio uit filmpje uitgehaald was, ( mocht jij dat niet was :( jij bent DJ toch ? ) dan jouw vriend zal zich moeten herinneren ....toch ??
 
Laatst bewerkt:
..lol ben je net zo vlot als ik

is een progje wat je moet downen en die kan het allemaal oplossen

Denk wel dat dat de oplossing geeft DJ Jochem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is een geluidsbestand, dat weet ik zeker. Het is namelijk een harde schijf uit een muziekcomputer voor de horeca. Het programma wat daar op draait kan deze bestanden afspelen. Ik heb dus nog gezocht naar eventuele codecs in de installatiemap van de software, maar ik heb niks bruikbaars gevonden....

Het programma FileViewPro levert allemaal spam en andere vervelende dingen op, en zal ik dus niet downloaden. Ik ken dit programma al.....
 
@opa1000,

Even drie berichten samengevoegd even op letten svp en twee berichten met alleen quote's verwijderd dit is niet toegestaan misschien even regels lezen
 
Laatst bewerkt:
Kun je hier wat mee? http://www.xtracker32.org/download.shtml
This is an winamp input plugin for playing xtracker/xtracker32 dmf files.
Run the installer, then restart winamp - that's it. 90% of all dmf's available should replay correctly now.
This version also adds all new features available in current xtracker32 builds (stereo-samples, jump-points etc, mp3 samples).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan