GIF maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessehuta

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2013
Berichten
167
Hallo, ik heb wel eens een GIF gemaakt met behulp van een online dienst op internet. Ik ben nu alleen voor een websiteachtergrond bezig om een GIF te maken alleen de afbeeldingen zijn te groot :( (3145 bij 3148) het maken van een GIF lukt daarom niet en aan de maten kan niks veranderd worden.

Volgens mij kun je via Adobe Photoshop wel grote foto's tot GIF Bestanden maken. Ik heb dagenlang geprobeerd maar ik kom er helaas niet uit, ik heb boeken doorgelezen en het internet afgezocht alleen het lukt mij gewoon niet :(:(

Wie kan dit voor mij doen? Volgens het internet is het niet zo heel veel werk.
Als iemand zijn e-mailadres via een privéberichtje kan sturen kan ik via WeTransfer de foto's sturen, de foto's moeten 3145 bij 3148 worden.

Alvast bedankt!
Jesse
 
:) Met -->>http://www.online-image-editor.com/?language=nederlands kan je alle mogelijke afbeeldingen verkleinen/ vergrooten/ bijknippen/ op eigen wens opfleuren enz..enz..enz.. en zelfs ook tegelijk je kan converteren naar een GIF of wat anders ...
Kijk even die aangegeven link probeer maar en vertel maar strakjes als je wat niet uitkomen kan .... :D
 
Laatst bewerkt:
ROYONIX, hoe kan ik 3 afbeeldingen uploaden? Er is maar 1 vakje, ik moet dus 3 vakjes hebben en als ik op upload klik dat ik dan gif heb in 3145 bij 3148 of kijk ik ergens over heen?
 
Nee dat kan je niet je moet een achter een plaatje op eigen wens bewerken :D .. maar je wil een bewegende GIF bestand maken ..toch ?? uuch jej heb jij dat nooit gedaan bedoel je dat ook misschien ??
 
Laatst bewerkt:
:( Och ...oke als jij een plaatje als een GIF bestand opslaat ( of merdere plaatjes ? ) dan dus je van al die plaatjes frames moet maken ... en daarvoor heb je nog andere programma nodig waarmee je alle die plaatjes samen in een bewegende GIF kan maken ...
 
Laatst bewerkt:
:) Op dit moment ben eten bezig ...:D misschien is goed dat je nu edmoor tips volgd ..;)
 
Dat is even afhankelijk van wat je precies wilt doen. Hoeveel foto's zijn het? Moeten ze per stuk zo groot worden? Of moet het 1 gif van die grootte met alle foto's erop?
 
Het zijn 3 foto's van 3145 bij 3148, ze moeten per 3,5 seconden verspringen na de volgende foto van 3145 bij 3148 alle 3 de foto's ebben dezelfde grootte als alle 3 de foto's geweest zijn moeten ze nog een keer en nog een keer en nog een keer....
 
Misschien kunt u het voor mij even doen als ik de foto's opstuur, ik ben niet zo handig in beeldbewerking u meer volgensmij haha
 
Dat is misschien wel zo en wil ik met alle plezier bij helpen, maar dan nog zou ik eerst antwoord moeten hebben op de vragen zoals gesteld in #15.
 
Per stuk zo groot, en het zijn 3 foto's ze moeten na 4 seconde naar de volgende foto dus= FOTO 1 (4 sec later) FOTO 2 (4 sec later) FOTO 3 (4 sec later) FOTO 1 weer en zo door dus een animatie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan