Router internetconnectie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

SbmdH

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2014
Berichten
1
Hallo,

Ik heb recent een nieuwe router aangeschaft (Sitecom X7 AC1200), en nu werkt hij over het algemeen prima, maar zijn er een aantal kleine problemen. Om de paar minuten valt het internet voor een aantal seconden (~3-5) weg. Hierbij houd ik wel connectie met de router, maar is er even geen internet verbinding. Dit is over het algemeen niet een gigantisch probleem, maar bij het kijken van streams of het laden van Youtube video's is dit toch best irritant. Het lijkt niet te liggen aan de wireless connectie, aangezien ik tegen hetzelfde probleem aanloop als ik mijn laptop bedraad op de router aansluit. Het probleem doet zich ook niet alleen op mijn laptop voor, maar uit zich ook bijvoorbeeld op mijn smartphone en Xbox 360.
Het tweede probleem waar ik tegen aanloop, wat hier ook bij aansluit, is dat de hele internetconnectie 1 a 2 keer per dag helemaal wegvalt voor zo'n 5 tot 10 minuten. Er kan nog steeds verbinding gemaakt worden met de router, maar hij geeft geen internet door.

Ik heb zelf geen idee meer wat dit zou kunnen veroorzaken, en hoop dat hier iemand misschien een oplossing heeft.
 
Recent een nieuwe ??? en die heb jij zelf gemonteerd oof was dat monteur bij jou ? en na montage hij werkt zo zoals jij zei dat hier ? :confused:
of jij wat en op verkeerde manier kabels ( of kabeltjes ) uiteinde-adapters niet goed bevestigt hebt, of monteur dat niet goed gedaan heeft of is inderdaad Router iets of helemaal niet in orde, dat is en het kan niet anders ..
Die paar seconden dat hij uitvalt lijkt me op een geen goede verbinding bij een van kabels, maar kan natuurlijk ook dat die niet zo is, mocht wat met router echt iets aan de hand zijn, dan als ik jou was zal per direct of monteur bellen oof absoluut opnieuw ander router zoals jij zei dat aanschaffen ...
------------
P.S. Omdat nieuw is ( jij zei dat ! ) gelieve niets rond hem sleutelen of zelf in orde deze proberen brengen ..
 
Laatst bewerkt:
Heb je al een firmware update proberen uit te voeren op je router?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan