WLMP omzetten naar video zonder gebruik van Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Berichten
207
Hallo allemaal,
Ik heb echt hele erge problemen met Windows Movie Maker... :(
Ondanks alle problemen was het toch uiteindelijk gelukt mijn video af te krijgen, maar elke keer als ik de video probeer te converteren, blijft WMM hangen!
Ik heb alle bestandstypes al geprobeerd en niks heeft geholpen.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,
Bowie Steutel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kwam net ook al tot de treurige ontdekking dat een wlmp bestandje een informatie bestandje is en dus geen videobestanden bevat, en dus waarschijnlijk niet geconverteerd kan worden.
Wel heb ik ontdekt dat precies dit ene project wat ik wil converteren, ook al haal ik alle inhoud van het project weg, niet geconverteerd kan worden. Andere dus wel.
Dus ik ben bang dat ik gewoon het hele project opnieuw moet namaken :(
 
Werk niet met wmm, maar je kan je project toch opslaan als wmv?
 
Laatst bewerkt:
:confused: Daarom vraag ik me nu af of zal niet misschien app. '' WinAVI All-in-One Converter '' ( Niet gratis ! ) iets kunnen helpen, omdat die bekend is dat alles bij alles anders converteren kan ...:(
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je dus dat je toch met Movie Maker ga proberen ??
 
Ja maar met de update. De update blijft in ieder geval minder hangen maar toch heb ik alles opnieuw moeten maken. Zouden flv bestandjes een probleem kunnen zijn?
 
Nee als jouw DVD player die afspelen wel kan, tis probleem ook niet, maar als je niet weer afspelen kan zal je weer moeten op volgende bestand converteren welke je dus nodig hebt ..:(

Maar die kan je zonder converteren ( om op PC af te spelen ! ) met stand-alone Flv Player ook -->> http://www.standaloneflashplayer.com/ ( gratis is ! ) ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan