Beperkte mogelijkheden op laptop VAIO

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellefcdb

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Berichten
58
Beste,

mijn computer doet heel raar. Hij start wel gewoon op, maar als ik een bestand wil openen wordt er niks geopend of hij geeft aan dat ik beperkte toegang heb en vervolgens opent ie het programma niet. Ik kan ook geen scanners downloaden want er kan niks opgeslagen worden op schijf. Zelfs schijf kan niet geopend worden. Internet doet het wel gewoon.
Ik kan laptop niet eens in veilige modus opstarten (f8 bij reboot in blijven drukken) en msconfig kan ik ook niet openen...

kan iemand me helpen?


Met vriendelijke groeten,

Jelle Hoekstra
 
ja dat hebben we al geprobeerd. Drukken de hele tijd op f8 en dan gebeurd er helemaal niks. Tweede optie via msconfig doet het ook niet.
Andere tips?
 
Bij alles wat ik probeer te openen heb ik geen toegang en hij geeft regelmatig de volgende foutcode aan 0x80070005
 
bedankt voor de tip, maar helaas werkt het niet. Ik heb geen toegang tot mijn pc instellingen. Ik heb ook geprobeerd om stappen over te slaan zodat ik direct kom bij geavanceerde startopties, maar ik heb geen toegang. Eventueel nog andere tips?
 
Waar beschik je over?
Image of installatiedvd?

Opnieuw installeren ? Als je data veilig kan stellen, wel eerst goed scannen voor terugplaatsen.
 
Euuhm hoe bedoel je precies? Ik heb geen installatiecd of iets dergelijks. Ik heb mn bestanden al opgeslagen op een externe harde schijf.
 
Nee er is maar 1 account.
Ik heb dit ook geprobeerd: Met een administratoraccount alsnog de rechten toewijzen
Gelukkig kan met een administratoraccount toch weer toegang tot deze ontoegankelijke bestandsmappen worden verkregen: klik met rechts op de betreffende map en kies voor Eigenschappen, tabblad Beveiliging, knop Geavanceerd, tabblad Eigenaar. Door hier Administrators (of het eigen account) te selecteren, de optie Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen te activeren en af te sluiten met de knop OK, krijgen alle accounts met administratorrechten toegang tot deze map.
Ook dit is niet gelukt..
 
Een nieuw account met alle rechten, geen gastaccount!
 
dat gaat niet lukken, omdat ik niet in mn pcinstellingen kan komen. Hij geeft dan aan dat ik geen toegang heb.
 
Je hebt deze pc gekocht met Win8 erop?

Lees dan de handleiding eens. Heb je een image op schijf staan. Lees eens hoe je dat terug kan zetten.
 
Mijn laptop is een week geleden opnieuw geinstalleerd, omdat hij steeds vastliep. We hebben alles eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Nou heb ik gelezen dat het vaker gebeurd dat je voor de installatie nog wel rechten hebt, maar daarna niet meer. Alleen geen flauw idee hoe het opgelost kan worden. Eventueel nog andere suggesties?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan