youtube cache

Status
Niet open voor verdere reacties.

mandy93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2013
Berichten
3
Beste lezers,

Waarschijnlijk zet ik mijn vraag in de verkeerde topic, maar ik weet niet zo snel waar ik hem anders moet plaatsen.

Mijn laptop is sinds kort leeg gehaald en de Microsoft/windows software is er opnieuw op geinstalleerd.
toen dit nog niet was gedaan, kon ik in mijn map tijdelijke internetbestanden zien welke paginas ik had bezocht, wat mijn zoekresultaten waren en wat voor filmpjes ik had gekeken etc etc.

Nu mijn laptop opnieuw is geinstalleerd, slaat mijn laptop deze niet meer op. Iemand enig idee of dat aan de instellingen ligt en wat ik dan moet doen zodat ik dit wel weer kan zien?

Ik krijg wel paginas te zien, maar niet alles wat ik heb bezocht en net als van youtube bijvoorbeeld, ik kan niet meer zien wat mijn zoekresultaten zijn geweest en welke fimpjes ik heb gekeken. Normaal zag ik een bestandje, deed ik rechtermuis - eigenschappen, kopieerde ik de link en plakte ik deze in mijn url. Dan kwam ik weer op de pagina van het filmpje dat ik eerder had gekeken.

Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
 
Ik snap op zich wat je bedoelt, maar dit is meer een browser-issue. Belangrijk om te weten is daarom ook welke browser en windows versie je gebruikt (en of dit gewijzigd is met de herinstallatie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan