Thumbnails worden telkens herladen :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry74

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Berichten
83
Ik heb een probleem in Windows 8.1, zoals beschreven in de titel. Ik heb de database van de thumbnails beveiligend maar zelfs met de database intact worden ze vaak opnieuw opgebouwd.
Ik heb google ook diverse malen geraadpleegd maar niks bruikbaars gevonden. Ik gebruik een schone install van windows en de laatste k-lite codec met daarin de Icaros thumbnail extension.

Wie kan mij helpen of heeft er tips die ervoor zorgen dat de thumbnails uit database worden geladen?
 
Ik denk dat je een beetje duidelijker moet worden en/of wat meer informatie moet geven.

Bij mij worden er namelijk nooit thumbnails getoond bij het opstarten van Windows 8.
 
Ik ga me best doen :d ook al is het vaag probleem en heb ik wat moeite met de taal (ongeval ooit).... in windows 7 stonden de thumbnails bij beschikbaarheid direct in me verkenner bij windows 8 niet. Windows maakt van mediabestanden thumbnails en zet deze in een database, dit zorgt ervoor dat de thumbnails direct zichtbaar zijn en niet stuk voor stuk geladen worden in me verkenner. In windows 8 werkt dit in zover dat zolang ik niet reboot alles als de brandweer loopt. Doe ik dit toch dan begint het inlezen van vooraf aan, dit terwijl me database volledig intact is. Voor mijn gevoel wordt de database dan niet meer gebruikt, iemand enig idee, ik weet het nogal weird
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan