probleem met avchdcoder

Status
Niet open voor verdere reacties.

roberto58

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2014
Berichten
9
Ik gebruik al een tijdje het programma AVCHDcoder voor het omzetten van filmbestanden naar AVCHD-format.
Sinds kort krijg ik bij elke processtap een pop-up met de melding "sysinternals pslist werkt niet meer".
Deze moet ik elke keer 2x wegklikken voordat het programma verder gaat.
Tot zover nog geen probleem.
Als ik nu in AVCHDcoder zowel de 32- als de 64-bits encodingtest wil doen, blijft deze pop-up opkomen en de test wordt nooit gecompleteerd, wat eerder wel gebeurde.
Heb geprobeerd met verwijderen van pslist.exe hier vanaf te komen, maar ik kom niet van dit probleem af.
Dit doet zich alleen voor tijdens het werken met AVCHDcoder, dat is nog het vreemdst.
Aan dit programma heb ik nu dus kort gezegd niks meer.
Iemand een idee hoe dit op te lossen, want op internet kan ik hier niks over vinden.......
 
Is dit niet een dubbelposting van deze vraag op Nationaalcomputerforum.nl?
Daar staat veel meer informatie in dat je hier boven geeft.

Overigens lijkt het er sterk op dat pslist (en mogelijke andere SysInternals hulpprogramma's door avchkdcoder zélf worden geïnstalleerd, mogelijk om processen op je pc in de gaten te houden, voor de voortgang etc.
Op het guestbook wordt er namelijk ook al naar gerefereerd.
Mogelijk moet je dus beter bij de maker te rade gaan dan op het Helpmij forum.

Tijs.
 
Die post was ook van mij en we kwamen er niet uit. Ook op de forumsite van de developers is deze vraag gesteld, maar nog niet beantwoord.
Ik heb het hele programma van de pc gehaald, alles gedefragd en toen AVCHDcoder opnieuw geinstalleerd.
Helpt allemaal niets. Zit de fout dan nog wel in het programma zelf of in windows 8?
 
Zit in windows 8 en/of in de avchdcoder software.
In pslist zelf ligt het in ieder geval niet.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan