Armen van een figuurtje animeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Berichten
352
zeus.jpg


Ik wil foto's tot leven kunnen wekken. Nu deel ik in Photoshop de armen op in een onderarm en bovenarm en scale deze steeds kleiner. dan gebruik ik al die stukjes in Flash om de armen enigszins geloofwaardig handelingen uit te laten voeren maar jullie begrijpen dat dit echt onbegonnen werk is. Telkens stukjes arm wisselen, draaien en verplaatsen, het is niet te doen.

Wat wat voor animatie studio moet ik aan de slag om armen van een foto in 2D beweegbaar te maken? Ik wil wel in flash blijven werken verder!
 
Mag ik je een tip geven ?

Stop met flash.

Iedereen gaat steeds meer over op draagbare media (tablet, telefoon) waarop Flash niet werkt, tenzij Windows als besturingssysteem gebruikt wordt.
 
Nou ja goed een video kun je met media encoder natuurlijk gewoon converteren naar mp4. Maar voor games wat zou een vergelijkbaar programma zijn dat wel op draagbare media werkt?
 
Er is niet een manier om dit even te doen, in animeren gaat ontzettend veel tijd zitten. Maar ik zou het anders aanpakken, en niet werken met één zo'n jpg plaatje. Hier wat tutorials voor AfterEffects en Cinema4D, dat zijn 2 van de meest gebruikte softwares. Kijk eens wat je daar allemaal mee kunt.
http://library.creativecow.net/search.php?q=animating+arm+"Tutorial"
Een andere manier: Waarom film je geen echte handen, stopmotion of liveaction, geef die de 'look' van je Zeus, en verbindt ze met het lijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan