Simkaart knippen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iCarl0o

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2012
Berichten
283
Hoi iedereen,

Mijn oude toestel heeft het begeven en ik heb nu een Samsung Galaxy S4 Mini bestelt.
Nu heb ik een mini simkaart en in de S4 mini gaat een micro simkaart. Mijn provider is Vodafone. Kan ik dan bij de Vodafone winkel (in Amersfoort het liefst) de simkaart laten knippen?

Ik heb al gegoogeld maar sommige sites zeggen dat dit nog niet mogelijk is bij de Vodafone winkels. Is er iemand die weet of dit kan of niet?

En het liefst in Amersfoort want dan kan ik Maandag uit school langs gaan?
Als het kan, zit er dan ook een vergoeding aan of is het gratis?

Alvast bedankt!

p.s. Ik weet niet zeker of dit het goede topic is.
 
Zaken zoals belcompany doen dit meestal gratis voor je.
 
waarom knippen ?
Ik krijg bij mijn provider gewoon een nieuwe sim, de gegevens worden over gezet een een uurtje later is ie actief.
 
Klopt. Providers en belwinkels kunnen dit maar doen t niet altijd gratis. Toen mevr. Snijworst overging van galaxy ace naar iphone4 diende de knip tevoorschijn te komen.

Anders de lokale belturk in de grotere stad...
 
Dankjewel voor de snelle reacties!

Ik knip liever niet zelf voor het geval dat t verkeerd gaat.

Voor zover ik weet krijg ik geen nieuwe simkaart. M'n abonnement is niet verlopen, alleen m'n mobiel is kapot.
Gelukkig zitten er 3 telefoonzaken op een hoekje: Phonehouse, Belcompany en Vodafone. 1 van die 3 zou dus wel voor mij (gratis) kunnen knippen?
 
De "gangbare" telefoonketens gaan niet voor je knippen, neem dat van mij aan. Als knippen de enige optie is heb je de keuze tussen zelfdoen of belturk. Die ga je in Amersfoort ongetwijfeld vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan