difrnce mp1851 mp4 speler mp3 bestanden opzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

blabbertje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
1
Hallo.

Ik heb een difrnce mp1851 mp4 speler gekocht omdat mijn ipod shuffle allemaal kuren heeft, ik kan er niks meer opzetten, ok dat ding is ook al 6 jaar oud ofzo en is DUIDELIJK de gene die het langst heeft volgehouden, de meeste mp3 spelers die ik had gingen binnen een jaar stuk.... Ook van andere goede merken. Echter heb ik deze difrnce gekocht voor een andere reden. Ik heb iets van 10 mp3 bestanden die ik nodig heb en die ik dus wil laten afspelen. Voor 10 mp3 bestandjes dacht ik wel van daar ga ik geen nieuwe ipod voor kopen maar iets goedkopers.

Alleen de handleiding is bijna compleet waardeloos.... Kwam er net pas achter dat het tot windows 7 ondersteund ( ik heb windows 8 ), stond nergens in de handleiding of verpakking.... Gelukkig hebben mijn ouders windows 7. Echter staat ook nergens vermeld hoe ik mp3 bestanden er op kan zetten.... Bij de ipod stond gewoon in de handleiding stap voor stap wat ik moest doen maar bij deze difrnce worden alleen de knopjes uitgelegd en succes er mee....

Als ik de mp4 speler aansluit op mijn computer dan open ik de map, maar wat moet ik dan doen?

Ben ook naar hun eigen site geweest alleen daar word je vrijwel alleen wijzer van als je hun tablet hebt... Daar stond wel in waar je de mp3 bestanden in moest plaatsen namelijk in de map: music... Echter deze mp4 speler heeft geen map music, dus waar moet ik het dan plaatsen?

Hopelijk dat iemand het weet.

Ongeacht wat het antwoord is alvast bedankt.
 
Wat als je de mp3's gewoon op de speler zet?
Dus speler openen in windows en daar plakken.
 
Deze zal als verwisselbare media gaan fungeren als je deze aansluit op je pc/laptop.
Dan is het een kwestie van de mp3's kopieren naar de map op de difrence.
Dan zou het moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan