3d subtitler

Status
Niet open voor verdere reacties.

thenan

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2011
Berichten
239
Op mijn Windows 7 pc ik wil een ondertitel toevoegen in een 3d film m.b.v. 3d subtitler.
Halverwege de conversie krijg ik de volgende foutmelding:
Error after line 163
Er is een generieke fout opgetreden in GDI+
Ook met andere srt-files krijg ik dezelfde foutmelding.
.Net Framework en Java zijn up to date.
Wie kan mij verder helpen?
 
Dat betekend toch dat het SRT bestand niet in orde is.
 
Dat dacht ik in eerste instantie ook.
Maar bij diverse andere srt-files krijg ik ook deze error. (error after line tussen 150 en 165)
Dit gebeurt ook op een andere Win 7 pc.
Het programma heb ik al enkele keren opnieuw gedownload.
 
3D Subtitler werkt prima, daar ligt het niet aan. Ik heb het 2x gehad en toen het SRT bestand erop aangepast.
Ik wil wel voor je kijken naar dat bestand maar ik ben bang dat de huisregels niet toestaan dat bestand hier te plaatsen.
Misschien dat een moderator hierover even iets kan roepen.
 
Om het probleem op te kunnen lossen hoop ik dat een moderator hiertoe bereid is.
Moet ik hiervoor nog actie ondernemen?
 
Daar hoe je zelf niets voor te doen. Ik verwacht dat er al lang een moderator mee heeft gelezen en dacht van: "Ed! Dat weet jij toch wel?" En dat is ook zo. Een ondertitel bestand mag hier niet worden geplaatst. Maar er staat volgens mij nergens dat je de tekst ervan, want meer dan gewone tekst is het niet, niet in een Word document zou kunnen zetten om vervolgens hier een Word document te plaatsen. Het plaatsen van gewoon een Word document is hier toegestaan.

Nu duik ik even weg... :eek:
 
SRT bestanden zijn inderdaad niet toegestaan en ik heb de tekst ook maar even verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan